{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Sonny S
Sonny S
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

problemer med forbremse og lockout {{forumTopicSubject}}

hejsa, jeg er igang med at samle min første MBT, jeg har lige modtaget en sprit ny Cube Elite HPC K18 =)

men da det er min første cykel og intet aner om at samle den er jeg stødt ind i et par problemer.

da jeg monterede forhjulet og prøvede at spinne det lidt rundt hørte jeg med det samme at skive bremsen støder på, med ca. den ene halvdel af skive bremsen, hvis i forstår? smiley jeg prøvede at løsne hjulet og spende det hårdere og mindre, men det er det samme uanset hvad, nogen der kender til det og ved hvad jeg skal gøre?

mit nr. 2 problem er forgaflen, en Rock Shox Reba SL 80mm, Motion Control, PopLoc , Cyklen har lockout fra styret, det er det eneste kabel som ikke er monteret, der er et "hul" hvor hele kablet med den sorte belægning passer i, men ved ikke hvor jeg skal føre kablet uden beskyttelsen hen og hvordan jeg skal låse det fast, og ved heller ikke om det hele skal gøres mens den er låst eller "åbnet" oppe på styret?

jeg håber virkelig der er nogle som kan forstå mine spørgsmål og hjælpe mig i en fart da jeg sidder som en lille dreng jule aften og bare ikke kan vente med at komme ud i skoven =)

hvis der skulle være tvivl er det denne cykel (link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med forbremse og lockout
Kommentér på:
problemer med forbremse og lockout

Annonce