2.449 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skift af Forgaffel"
Skift af forgaffel
Hej alle jeg søger hjælp til at finde en ny forgaffel til min nye cykel jeg har købt en Giant Talon 27.5 3 LTD 27g 2016 og søger en Fox/rockshox gaffel men er ikke nok inde i det til at jeg ved hvad...
Hej alle jeg søger hjælp til at finde en ny forgaffel til min nye cykel jeg har købt en Giant Talon 27.5 3 LTD 27g 2016 og søger en Fox/rockshox gaffel men er ikke nok inde i det til at jeg ved hvad...
Skrevet af: Simon B - 2. aug 2017
Skift af forgaffel
Jeg har for at sige det mildt købt katten i sækken, men hensyn til den mtb jeg har købt. Jeg skal have ny forgaffel på for at kunne køre i skoven, men vil høre om det er noget man selv kan skifte, u...
Jeg har for at sige det mildt købt katten i sækken, men hensyn til den mtb jeg har købt. Jeg skal have ny forgaffel på for at kunne køre i skoven, men vil høre om det er noget man selv kan skifte, u...
Skrevet af: Kia V - 23. apr 2013
Spar penge på din forsikring
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Hiver forgaflen af..... (taget udgangspunkt i de cykler du har i dit gallery)
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
Der skulle MEGET gerne være kuglelejer i ALLE styrefittings.
Spørgsmålet er så bare om det er lukket lejer eller hvad. Da han køre med semi-integreret styrefittings så det helt sikkert et lukkede leje.
Så det burde ikke være noget problem.
Skift af Forgaffel