{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mtb harzen
  • #1   5. apr 2016 Et must må være at låne en downhill/enduro/am en dag og så tag de fede ruter! Men det er jo et stort område, gør en del research inden i tager afsted, så i ved hvad der er i det område i cykler i.
    Og der er er tårn/mast/station, der er lidt berømt for at man skal cykle op til smiley

• #2   5. apr 2016 Mtbharzen.com laver de fedeste ture til Harzen med danske guider 👍

• #3   5. apr 2016 Braunlage har jeg erfaret er et godt udgangspunkt for mange gode ruter... Mit valg. Har dog boet i Schierke et par km derfra de fleste gange....

• #4   6. apr 2016 Årh.. Brocken via Panzerweg. Føj for en stigning.

• #5   6. apr 2016 Tager selv der ned på fredag, og det bliver i Hahnenklee. Jeg har ikke været der før, men planen er at vi kører lidt rundt på egen hånd den første eftermiddag, og så er der hyret en lokal guide der møder os på hotellet om lørdagen.

Så du fra mine egne forberedelser og erfaringer, vil jeg anbefale at tage der ned med en af de danske turarrangører, eller hyre en lokalguide. Der er vist over 2.000 km spor i Harzen, så man kan hurtig fare vildt. Har selv en GPS (Garmin), så går det helt galt, så har jeg adressen på hotellet med smiley

• #6   6. apr 2016 Hvis du er ude efter guide, så havde vi fornøjelsen af at blive vist rundt af Jan fra https://www.trailtech.de/ da vi var der i September.

• #7   7. apr 2016 Tak for indputsne! Vi slår hovederne sammen og ligger en plan;)

• jørn N
    jørn N Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 494
    #8   7. apr 2016 sankt andreasberg er også en fin by at overnatte i, hvis i er til natur fred og ro.
    der er fine ruter hele vejen rundt om byen, og en downhill bane, hvor der også er udlejning af DH cykler.
    I Braunlage er der flere turister og mere fest.
    i kan søge på ruter og downloade dem til en gps cykelcomputer. Helst en med kortvisning, så kan man fint finde rundt

• #9   7. apr 2016 Sig til hvis jeg skal finde et par gode ruter. Men så skal jeg vide lidt om niveau, længde og tid.

Kommentér på:
Mtb harzen

Annonce