Bunnyhop hjælp! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt der har været emner om det for nylig men de har ikke hjulpet mig...
Nu til sagen! Jeg har kørt lidt bmx i to uger ca. Begyndt med bunnyhop men kan ikke finde ud af det. Når jeg prøver at lave bunnyhop kommer baghjulet og forhjulet op i luften på samme tid. Jeg prøver at komme op med forhjulet først men jeg kan ikke få det til at virke.
Hvis jeg prøver at "skille det ad" altså øver mig i at løfte forhjulet op i f. eks. 5 minutter og bagefter øver mig i at løfte baghjulet op så går det fint. Men når jeg prøver at gøre det på samme tid går det bare dårligt. Jeg kommer ikke særligt højt op med forhjulet og ahh ja kan sgu ikke forklare det! Men jeg vil gerne have det til at fungere.
Kan i give nogle tips eller sådan noget?
Har kigget på næsten alle how to bunnyhop videoerne på youtube men jeg kan stadig ikke.
/Benjamin
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 1 Emner: 61 Svar: 272
apr 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 68
apr 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 40
bøj knæ
stræk ud mens du løfter forhjulet op
når det er tilpas højt oppe hiver du op med benene, altså trækker dem op under dig.
evt find en fortovskant der er ca 3-5 cm høj. så når forhjulet rammer kanten skal der ikke meget til for at hive op, og du kan koncentrere dig meget mere om benene
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Cykler: 2 Emner: 26 Svar: 96
apr 2008
Simon det vil jeg gøre hvis jeg ikke kan om en uge.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 1 Emner: 61 Svar: 272
apr 2008
apr 2008
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 40
løft baghjulet op med foden og øv af helvedes til.
hop op på kantsten etc når du kører
Bunnyhop hjælp!