Hjælp til køb af Løbehjul. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg prøver herinde, da ljeg ikke lige kan finde et løbehuls forum.
Min søn bliver snart 7år og ønsker sig et ordentligt trick/allround løbehjul. Men jeg har NADA forstand på løbehjul om hvad der er godt og hvad der er dårligt, om det skal være Integrated eller non-Integrated, hvilket type stel, hvilke kuglelejrer osv.
Han er nybegynder og vil gerne have et ordentligt som faktisk kan køre hurtigt og er beregnet til dette.
Har kigget lidt på skatepro.dk og kitedanmark,dk som har en del tilbud pt.
Jeg vil gerne have noget godt som holder uden at skal op i de helt store priser. MAX 1000kr hvis muligt ellers lidt over de 1000kr hvis der er et fantastisk tilbud eller lign.
Det må gerne være lidt fremtidssikret så man ikke skal skifte lige med det samme.
Fik en personlig anbefaling af dette, men ved ikke helt om det er godt :
skatepro.dk Grit Fluxx, men et er til 1250.
Er der nogle eksperter herinde som kan guide mig til det rigtige køb.
aug 2014
Følger: 4 Følgere: 20 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 86
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 179
sep 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
aug 2014
Følger: 4 Følgere: 20 Cykler: 2 Emner: 11 Svar: 86
prøv at kigge her, tror der er noget du kan bruge, det er den butik i lyngby.
sep 2011
sep 2011
Har også haft kigget på crisp inception. Men jeg har lige nu fået et godt tilbud på et top løbehjul til under halv pris.
Jeg siger ihvertfald tak for hjælpen. Og vender tilbage kewsoner hvis jeg har brug for hjælp med nye hjul og lign 😀.
maj 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 6 Svar: 109
Skal det være lige en tand bedre, så er det "Slamm" som typisk koster fra ca. kr. 1.000 og opefter.
Begge mærker kan du se mere om på http://www.cykelpartner.dk/legecykler-loebehjul-waveboards-m-m/loebehjul/trick-loebehjul_9757_10050_9666~c.html
Hjælp til køb af Løbehjul.