{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lær at køre på baghjul!
  • #1   14. okt 2007 Godt lavet, og godt initiativ!

    Det lyder herre griner med den stemme der smiley


  • #2   14. okt 2007 hvoror lægger du den ik herind?

  • #3   14. okt 2007 DHG >
    overvejer at lave den med dansk stemme også ligge den her ind :b
    ja den stemme den er lige sagen haha smiley men man ville sku ikke kunne forstå mit engelsk det startede jeg med men så droppede jeg det :b


  • #4   14. okt 2007 hehe nice.. gør det ! smiley lyder os griner til sidst hor stemmen siger det der med at i ikke ville kunne forså mit engelsk . smiley

  • #5   14. okt 2007 rigtig godt lavet "flot"

  • #6   14. okt 2007 Godt indslag...
    Her er så lige en gut fra VEjle der har øvet sig:
    http://www.youtube.com/watch?v=RLIFFMsewHI


  • #7   14. okt 2007 Se os min video smiley

  • #8   15. okt 2007 enig med keen f

  • #9   15. okt 2007 Keen F

    som jeg siger til sidst så er det et text to speech program altså et program hvor man indsætter en tekst også siger den det. jeg kunne jo godt lige ligge hele "teksten" ind som kommentaren smiley
    men tak alle sammen
    Jeg har forresten lige lavet en wheelie på 3,570km smiley


  • #10   15. okt 2007 Let us start with the bike. the most importhen thing on your bike, are your brake system, you need the brake lever on the handelbar so you can use it when you riding the wheelie, this helps to control speed and can prevent you from falling on your butt, You need to trust your rear brake, otherwise you'll flip over backward

    Adjust your seat to a middel position, You'll ride the wheelie sitting down, and seat position will help keep your center of gravity and balance.
    My seat height from the ground is 99 centimeters and the seatpost is 18centimeters over the frame.

    Immediately, lean back and Outstretch your arms, sit on the tip of the seat. or adjust the angel, so you sitting good when you riding the wheelie.
    keep one finger on the rear brake while the others firmly hold the grip.

    One of the first things you need to learn, when you come up with the front wheel, is how to control the sideway balance - this can we do on two ways use your knees and foots. or by turning the handlebars in the opposite direction. Just make sure the handlebars are straight before you come down.

    nobody can learn it, on one day. so take it easy, you have good time to learn it in. i had use about one year

    If you want a really long wheelie, you must hold your brain clear, and think on a little unimportant thing and hold your eye on the horizont. i know it sound stupid but when i do a wheelie can i for exampel think on wich colour i see in front of me, but it work.


    <b>Nogle der lige vil hjælpe med at rette teksten så den bliver mere forstålig? går jo kun i 9. :D</b>
    komma'er osv. sidder helt ondsvagt men det var så programmet ikke bare talte ud i en lang sætning og for hurtigt smiley


  • #11   15. okt 2007 smiley tak :b

  • #12   15. okt 2007 uanset hvad, så er det nice med nogle folk der gider hjælpe andre smiley

  • #13   15. okt 2007 forresten keen F kan du hjælpe mig med at få oversat denne tekst?


    The longest bicycle journey doing a wheelie the whole way was 4,569 km (2,839.6 miles) by Kurt Osburn of Fullerton, California, who traveled from Hollywood, California, to Orlando, Florida, USA, between April 13 and June 25, 1999. “I never knew America was such a big country. You just don’t realize how far it is coast-to-coast,” he said after his wondrous one-wheeled epic.


    syntes det lyder underligt at køre 4569km på baghjul man skal sku da også sove?:S eller forstår jeg den forkert?


  • #14   15. okt 2007 ja hvis det er rigtigt kan du ihvertfald godt komme igang smiley

  • #15   15. okt 2007 jeg har bare været begge steder hvor han startede og sluttede smiley men det kan aldrig være gjort på een gang det med den weelie det tror jeg sku ik på

  • #16   15. okt 2007 ja det vil jo ikke være muligt? så skal han sove på et hjul?XD haha jeg tror bare jeg bliver ved med at øve mig indtil jeg kommer over de 7km. også bliver der sendt en ansøgning til guinnes rekord bog smiley endnu en gang tak alle sammen

Kommentér på:
Lær at køre på baghjul!

Annonce