{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harald Nyborg arogant kunde behandling!
  • #1   24. mar 2014 Screenshot fra deres hjemmeside....

profilbillede
  • #3   24. mar 2014 Syntes du det er i orden at de sælger en vare de påstår kan holde til 875kg. Men ifølge producenten kan den kun holde til 175kg. Og når man på peger dette siger de at det er producenten der tager fejl?

• #4   24. mar 2014 i deres ishøj afdeling havde de en reol magen til, i udstillingen hvor de havde fyldt den med deres 2013 kataloger. 2 af hylderne var bukkede og var ikke langt fra at tage resten af reolen med sig i faldet.
    på den anden side er det måske lidt naivt fra kundens side, at tro den kan holde til '175kg pr. hylde', når man ser på hvilke vinkelprofiler den er bygget af.
    -principielt kunne du bede dem demonstrere den kan holde til de '875kg totalt'.

• #5   24. mar 2014 Havde ikke ser den andet end på deres hjemmeside. Og var af opfattelsen at den måtta være rimelig solid. Ud fra opgivelsen på 175kg/hylde.

Jeg ville jo aldrig komme der op. Men kunne nok få 1-200kg i den hvis det skulle være. Og det turde jeg sgu heller ikke. Jeg kan lige se junior kravle op i den efter et eller andet.

• #6   24. mar 2014 Så lad være med at handle på nettet, med mindre du ved hvad det præcis er du køber... De har tilbudt at du kan få dine penge retur, så hvad er du utilfreds med..? Jeg synes det er rigtig god kundeservice at du kan få pengene retur, for det har du ikke krav på.

• #7   24. mar 2014 Jeg har vel krav på at min reol kan bære 875kg. Når de påstår det på deres hjemme side. Og når det så viser sig at være løgn. Syntes jeg det er det aller mindste de kan gøre. Vil en da sige at en undskyldning også havde været på sin plads!

• peter j
    peter j Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 42
    #8   24. mar 2014 Jeg er enig i at det er noget svineri!
    Men igen, man sælger nye biler, som man lover kan køre feks 28 km/l... Og når man så får bilen, så kører den aldrig en dag over 20 km/l... Det er i sandheden også noget griseri! Men af en eller anden grund kører man aldrig ind for at få pengene igen smiley

• #9   24. mar 2014 Peter j
    Mon ikke det har noget med køre stilen at gøre ??? Rimlig dårlig sammenligning

• #10   24. mar 2014 Syntes egentlig det var en fin sammenligning. Man skal ikke love noget man ikke kan holde.

Jeg vil forære dig min bil hvis du kan få den op på de 23.3km/l den er opgivet til.

Har haft den oppe på 18.2km/l på en laaang tur på motor vejen ved ca.90km/t. Stakkels dem der var udsat for mit forsøg. smiley

• #11   24. mar 2014 Jeg kan sagtens forstå dig, Claus.
    Ja, de tilbyder at give pengene tilbage. Men hvad med fragten? Hvis nu du rent faktisk havde regnet med at smide 150kg på hver hylde, så havde du ikke kunne bruge den og havde smidt penge væk pga deres ukorrekte varebetegnelse. Bare fordi Harald Nyborg sælger billige ting, skal de jo stadig lave en varebetegnelse der passer?
    God service havde været, enten at refunderer det fulde beløb inkl. fragt, eller bytte reolen til en som lever op til de vægtgrænser de i første omgang havde opgivet.

Nu kiggede jeg lige på deres andre reoler og det er åbenbart ikke et enkelt tilfælde. Jeg tvivler ihvert fald stærkt på at denne reol kan bære 3,4 ton ialt!
    http://www.harald-nyborg.dk/p3667/multi-reol-123-83x47-63x182-88

Havde jeg været dig, var jeg blevet rigtig demonstrativ. Jeg kunne godt finde på at lave en video hvor man tydeligt viser at man sætter 175kg på hver hylde og viser resultatet af dette. Sende videoen til Harald Nyborg, med beskeden om at et eksemplar også er sendt til f,eks Ekstrabladet, Kontant eller lign, smiley

• #12   24. mar 2014 Har tænkt i de baner. Vi har et par paller aluplader på arbejdet. Så det skulle ikke være et problem. Men det kan bare ikke passe at man skal lave sådanne krumspring for at de opføre sig ordentligt.

Det er bare godt nok. Ved det er billige produkter. Men hvorfor direkte lyve på deres hjemmeside. De kan forpokker da bare skrive at den kan bære 175.- kg totalt.
    Og endnu mere frustrerende er at det virker som om det er firma politik at Harald Nyborg ikke kan tage fejl. Så lorten ender ved kunden.

• #13   24. mar 2014 Få det på skrift fra dem at de holder fast i at de kan klare 175 kg pr. hylde. Og så gå til forbrugerklagenævnet med sagen. Det kræver godt nok lidt arbejde, men det er nok den bedste løsning smiley

• #14   24. mar 2014 Hej Claus

Harald Nyborg skal afholde udgiften til både fragten for at have fremsendt varerne (ved fortrydelse ved fjernsalg skal sælger afholde fragt frem til køber), men faktisk også for returforsendelsen, da der er tale om en mangel ved varen, når den kan belastes med mindre end annonceret med!

Så i dette tilfælde skal du holdes helt omkostningsfri.

Se evt. (link fjernet)

Mvh Emil

• #15   24. mar 2014 Silverchair - du aner vidst ikke hvad du taler om. Ved fjernsalg har du jf. købeloven 14 dages returret. Eneste krav er at du afleverer varen tilbage i væsentlig samme stand og mængde!

• #17   25. mar 2014 Det så også forkert DaveB - varen skal bare returneres i væsentligt samme stand og mængde. Se evt. (link fjernet)

Om der er tale om brug af fortrydelsesret så har han lov at fortryde inden 14 dage selvom varen f.eks. er åbnet og afprøvet.

Ift. reklamationsretten i forbrugerkøb er der tale om en væsentlig mangel, har han krav på enten at lade handlen gå retur (hæve købet) eller at få afhjulpet manglen (hvilket ikke sådan lige kan ske i dette tilfælde)

Kommentér på:
Harald Nyborg arogant kunde behandling!

Annonce