STÅJET Cannondale Bad Boy {{forumTopicSubject}}
Endnu en gang er min elskede(!) Cannondale Bad Boy endt i de forkerte hænder!!!!!!!!!!
Den er blevet stjålet fra Dannebrogsgade, Århus C fredag aften den 11. oktober mellem klokken 19 og 23. Den var naturligvis låst! lette genkendelig tegn er foruden lefty forgaflen, et hul i sadlen fra første gang den blev nakket, en hvid ringeklokke på det eftermonteret styr med en hjemmedrejet bøsning der er delt på midten og zefal forskærmen. Der sidder Continential dæk på den med den klassiske gule skrift som springer i øjnene.
http://instagram.com/p/Z-OGh8H8TH/
Håber Århus-folket, og naturligvis også alle andre, vil holde øjne og ører åbne og smide en besked eller et opkald på 24423933 hvis de hører eller ser noget.
Det er meldt til politiet osv.
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 5 Emner: 15 Svar: 213
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 78
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 8 Svar: 409
Men ja jeg kigger da også lige en ekstra gang hvis jeg ser en
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 5 Svar: 12
aug 2010
Har personligt selv en gammel havelåge jeg godt kan undvære jeg bruger til dagligt.. Mountainbikesne står ikke engang i cykelkælderen, de har fået en plads i lejligheden
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Cykler: 5 Emner: 68 Svar: 1.196
Om den er låst, ulåst eller hvad som helst er man en TYV hvis man stjæler, færdig slut.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Cykler: 9 Emner: 13 Svar: 459
Claus, meget enig i alt du siger, mener osv. Men hvorfor åbner i ikke øjnene og ser hvor meget lort der foregår i dagens Danmark. Har man noget af værdi skal det vogtes og værnes omkring, ligemeget hvor meget man nu end mener det er unødvendigt!
Ikke et oplæg til en kæmpe morale diskussion, for tingene taler for sig selv, men Brug nu hovedet og tænk over hvor i stiller jeres kæreste eje. Man kan ikke have noget for sig selv mere, og tingene er ikke som i gamle dage, så har man noget af værdi låser man det derefter!
feb 2009
Men det er mere holdningen, om at man har fortjent at få noget stjålet, eller at det er ok at stjæle noget hvis det ikke er låst fast, som jeg syntes er forkert.
apr 2008
Og moralsk set er det selvfølgelig forkasteligt at stjæle noget, men er ejeren så skødesløs gør et rap over nallerne måske ikke så meget. Lærestreg for livet..
Man efterlader jo heller ikke set dankort nogen steder, eller lader bilen stå i tomgang og så går ind og shopper..
feb 2009
Det er sgu sørgeligt at nogen har den holdning at man nogensinde har fortjent at blive udsat for en forbrydelse af nogen art. Hvor kommer den sindsyge tanke fra??
apr 2008
Har du aldrig fået stjålet noget du satte stor pris på?
Har personligt fået stjålet for 30k+ scootere, 8k cykel - ikke min men cykelsmedens skødesløshed og haft indbrud hos de gamle fordi min jakke blev taget - fordi jeg stolede på folk... Og der er også småting til bunken.. Stoler på Ingen andre end venner og familie!
Har fundet ud af hvor onde og modbydelige folk er på den grove måde...
Det værdi jeg har nu blir vogtet omkring.
feb 2009
Men du skriver at det ikke er fortjent hvis man har gjort noget for at forhindre det. Dvs. Det er fortjent hvis man ikke har gjort noget eller ikke gjort tilstrækkeligt. Kan ikke forstå det på andre måder.
apr 2008
Bebrejder mig selv for ikke at have gjort nok. Ikke sagt jeg ønsker det for andre, men havde jeg brugt hovedet havde jeg ikke mistet de to scootere f.eks.
Kom i tanke om at jeg ydermere har fået stjålet en lækker Cube ltd Pro '07, men igen, låst for dårligt et bad spot. Plus min Create fix som blev stjålet fordi min kuglelås åbenbart var fastfrosset, så den lå bare på jorden da jeg kom tilbage - ergo en for dårlig og billig lås!
Blir så ked når noget forsvinder, så nu er det overkill all the way
feb 2009
Men anyways det jeg egentlig vil frem til er at det sgu er pi*se ærgeligt at det skal være sådan.
aug 2010
Du har misforstået mig, hvis du tror at jeg mener, han har fortjent at få den stjålet..
Som sagt kan vi lynhurtigt blive enige om at det er røvirriterende at man ikke kan have sine ting i fred.. Ligesom det er pisse træls at der findes spritbillister og voldsmænd.. Det er bare svært at gøre noget ved, og derfor bliver man nødt til at tænke sig om en ekstra gang..
Cykler bliver stjålet -> Stiller man en dyr cykel midt i en storby, og så endda en fredag aften hvor folk måske er lidt fulde, så er der endnu større chancer for at den bliver nappet.
Ergo: "Man ber' NÆSTEN om det"
Pointe: Pas på jeres ting hvis i ikke vil af med dem.. Cykeltyve er da (desværre..) skide ligeglade med om det er jeres ejendom, lås på eller ej...
Har selv fået stjålet cykler, så ved udmærket hvor nederen det er..
Men nok Off-Topic, lad os håbe Lasse får sin fine cykel igen
STÅJET Cannondale Bad Boy