1.388 visninger
|
Oprettet:
Held i uheld {{forumTopicSubject}}
Jeg har været så heldig at komme ind på mit studie i aalborg og det er jeg selvfølgelig glad for, dertil har jeg også fået en lille lejlighed.
Desværre holder jeg også meget af at cykle på min MTB og dertil kommer problemet - Vask.
Korte såvel som lange ture kan gøre cyklen uhyr svinet til og jeg har ikke lige en have, hvor evt. slang/spand etc. følger med.
Er der nogle fra Aalborg området der kan nævne nogle stationer/andet der har mulighed for vask?
Vi snakker selvfølgelig ikke om rens af kæde, men bare det overordnede
Mvh Simon
Følger: 9 Følgere: 47 Cykler: 6 Emner: 38 Svar: 346
aug 2013
Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 138 Cykler: 11 Emner: 58 Svar: 504
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.124
Kæden skulle også have godt af saltvand, eller vent, var det olie?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 138 Cykler: 11 Emner: 58 Svar: 504
haha!
- ej men sjov til side, hvor henne i Aalborg området bor du, så kunne det evt. være at nogen kunne komme med et mere præcis sted du kunne gøre det
apr 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 7 Svar: 29
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 7 Cykler: 3 Emner: 21 Svar: 56
En spand med vand og en klud gør underværker. Og dette kan du jo også bruge til rengøring af lejligheden. Også bare vask den i gården eller på fortovet.
Må indrømme at jeg synes det er et lidt underlig indlæg. Du virker temmelig hjælpe løs..... Hvad gør du når du opdagere at der ingen opvaskemaskine er? Skal du så også have hjælp til hvordan dette klares??
sep 2011
Emner: 4 Svar: 9
Selvfølgelig kommer man langt med spand, børste og klud, men rengøringen finder jeg rarest der kan ske hurtigt, hvilket kan gøres betydeligt hurtigt med en nær tilslutning af vandhane med evt. slange.
Lasse S: Ringer altid hjem til min mor, når jeg ikke ved hvad jeg skal gøre. Så kommer hun og klare problemerne... - Ved ikke om du kan fornemme sarkasmen?, så ville lige sikre mig
ellers tak for hjælpen indtil vider
Held i uheld