{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobilvalg XPERIA VS IPHONE
  • #1   5. jun 2013 Jeg har en Xperia Go, og jeg har været fint tilfreds med hvordan den fungerede, på trods af at den ikke har lige så god hardware som Xperia Z, så jeg ville sige at du lige så godt kan spare lidt penge og købe Sony'en. smiley

• #2   5. jun 2013 iPhone til hver en tid. Der er en grund ti, at apple med kun en årligmodel del, kan sælge mere eller lige så meget som alle android moderne på markedet til sammen. Har selv tidligere æret apple hater, men måtte overgive mig sidsteår. Alt er bare SÅ intuitivt og driftsikkert:-). Apple user for life:-)

• #3   5. jun 2013 Jeg syntes også en Iphone er vildt fed, og jeg hater ikke på Apple, for det er sku' nogle fede produkter de fremstiller, men jeg har altid syntes at det er for dyrt at købe Apple, og der ud over er jeg alt for bange for at have en mobil med glasskærm, da jeg har prøvet det tidligere uden større succes..

Thomas J: Lige apropos det med at apple skulle sælge flere: http://techland.time.com/2013/04/16/ios-vs-android/ . Man kan se at det er tæt på, men de mangler en lille smule. Der ud over kan man faktisk også se at Apple tjener væsentligt mere pr. solgte telefon og app i forhold til Android, hvilket vel betyder at de tager en højere pris end der egentlig er brug for. Men nok om det, for ellers ender det bare op med en android VS iOS debat, og det skal vi ikke have. Ville bare lige pege ud at Android faktisk også klarer det udemærket, samt tager mindre for apps og telefoner. smiley

• #4   5. jun 2013 Jeg har altid været til sony, har altid haft Sony Ericsson telefoner lige siden jeg var 10 og gammel nok til at have telefon, derfor er det også et dilemma jeg er kommet i. For jeg hører kun godt om apple, selvom de tager sig meget godt betalt .. smiley

• #5   5. jun 2013 at sammenligne pære og bananer..
    opensource vs. 'lukket'.
    dog skal det siges at Sony'en har full HD skærm og er vand og støv tæt.
    anyway hvis jeg var dig ville jeg tage hen i en butik som elgiganten eller anden større butik og stå og lege med dem begge lige til du bliver træt af den ene..

• #6   5. jun 2013 Martin c
    Du skulle heller skifte til HTC One x +
    Den blev netop testet i so ein ding hvor den gav pryl
    Til galaxy s4

• #7   5. jun 2013 Du skal tage Sony'en fordi;

Dens CPU er over dobbelt så kraftig; 4x 1.5 GHz mod 2x 1.3 GHz.

Skærmen er bedre, med en meget højere pixeltæthed 441 ppi mod 326 ppi

Dobbelt så meget RAM 1 gb mod 2 gb

Den er støv samt vandtæt

Kameraet er bedre 13,1 mp mod 8 mp

Batteriet er markant større, 2,330 mAh mod 1,440 mAh

Den er billigere!

På alle punkter ville en Sony Xperia Z rykke en iphone 5 rundt hvad indmaden angår. Der er absolut ingen grund til at betale mere for en svagere mobil, bare fordi den har et halvspist æble på bagcoveret

• #8   5. jun 2013 Min kæreste og jeg købte nye tlf'er for en mdr tid siden, hun er en Sony og jeg en Iphone5 - og vil sige hendes mobil er det værste lort, mega langsom på nettet, og hvis man ikke er vandt til android, så er den ikke nem at finde rundt i, hun fortryder den rigtig meget, og jeg er rigtig godt tilfreds med min 5er, og den er iøvrigt også mere handy at rende rundt med, Sonyem føles sgu som en hel tlf boks, den er jo kæmpe...

• #9   5. jun 2013 Thomas M: Hvad for en Sony købte hun? Her er der jo trods alt tale om en af de nyeste modeller overhovedet. Jeg ville da også gladeligt indrømme at min ikke er den hurtigste mobil overhovedet, men jeg gav også kun 1300 for den fra ny.

• #10   5. jun 2013 Den helt nye Experia Z - Sikkert en fin mobil, og kan godt være hun har fået en mandags model, men den er ikke særlig fiks i forhold til min 5er, jo bevares den tager knald goe billeder, men så stor forskel er der heller ikke på 5 og Z.. Hun genstarter sin 3-5 gange om dagen, ellers gider den ik gå på nettet..

• #11   5. jun 2013 Det med internettet har du ret i. Jeg har også haft nogle problemer, men jeg har indtil videre været for doven til at følge guiden til at løse problemet.. x)

• #12   5. jun 2013 Ja jeg ved ikke hvad det er, jep vi har samme selvskab - og bare så alle er klar over det, hater ikke på Sony eller Android smiley

• #13   5. jun 2013 Når jeg spørger folk, hvorfor de har mac book, Iphone osv er det fordi de siger det virker og den er flooooooot. Jeg har altid synes det var for dyrt.. Men nu hvor jeg skulle have ny så tænkte jeg at, det kunne være det var noget som jeg skulle prøve smiley

Kommentér på:
Mobilvalg XPERIA VS IPHONE

Annonce