{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Ny bærbar {{forumTopicSubject}}

hej jeg sider og kigger efter ny bærbar men har ikke vildt meget forstand på grafik kort og hvad man skal havde den skal bruges til at spille på så men også som skole computer men det er vigtigt at den kan klare noget ordenligt grafik nogle forslag til hvad jeg skal købe ?? smiley skal heller ikke koste en million smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar
  • #1   23. apr 2011 jeg har en samsung r580 den kan jeg både spille,redigere og bruge til skole:) men ellers en macbook? næsten alle de nye spil bliver også lavet til mac? smiley

• #2   23. apr 2011 ellers msi har også nogen gode nogen:)

• #3   23. apr 2011 Tror du har meget svære ved at finde en bærbar til en million. men ellers kan jeg varmt anbefale en Hp envy 13,14 og 15 tommerne. har selv en envy14 super fed computer. og 2 af mine venner har en 13 og en 15. jeg syntes personlig at 15 er lidt stor til skole brug. men 13 g 14 er begge perfekte til det. og så kan man få dem hvor der er 2 batterier med i pakken. så den kan snilt holde strøm fra kl 07:45 til kl 14. (dette er for 14 tommeren med det ekstra bat. og på det low-end grafikkort. som kan skiftes til når man ikke skal bruge grafik.) det er nu rart at man ikke behøver have strøm med for at klare en hel dag.

• william k
    william k Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   23. apr 2011 (link fjernet)
    den er rigtig god til gaming. Og kan selvfølgelig også bruges i skolen smiley

• #5   23. apr 2011 M D macbook kan ikke rigtigt bruges til spil på samme måde så skal de være ret så dyre men de er fantastiske til at arbejde med grafik som fx photoshop som jeg bruger meget smiley

• #6   24. apr 2011 Jeg ville stærkt anbefale en MacBook, alene i min klasse er vi 8 ud af 29 der har sådan en, og de er klart de bedste til skole brug! Desværre er de jo også lidt dyre, men de er det hele værd. Du kunne jo også købe en MacBook Air (den helt lille af dem), den koster vidst "kun" 7,500, og så vejer den (næsten) intet! (men vent lidt med at købe en MacBook, da MacBook'en bliver opdateret med en nyere model indenfor 2-3 måneders tid).

• william k
    william k Tilmeldt:
    aug 2010

#7   24. apr 2011 Nicolas T. Ja macbook er bedst til skolebrug, men når det kommer til gaming kører mange spil på exe. og det ville sige at macbook ikke kan køre spillet.

• #8   25. apr 2011 MacBook - mac er og vil altid være bedst!

Jeg har haft mac de sidste 10år og kunne ALDRIG drømme om at købe andet!

• #9   25. apr 2011 William K
    Mange af de samme spil kan du også finde kompatible med Mac, .exe er bare det fil format Windows benytter sig af, de spil man ikke kan spille endnu er CS spillene (men de er på vej) og Leage Of Legends. RIGTIG mange spil virker til Mac, og der kommer flere og flere spil til, da Mac bliver mere og mere populær.

• #10   25. apr 2011 (de spil jeg nævnte var bare nogle af dem jeg kendte til)

• william k
    william k Tilmeldt:
    aug 2010

#11   25. apr 2011 Ja jeg ved godt det er på vej til mac, men hvorlang tid har de ikke været om det? du skal regne med at der går mindst et pat måneder inden et spil windows kan køre til det kommer i mac's format.

• #12   25. apr 2011 Nicolas t Du er lidt forældet man kunne spile cs 1.6 og css i 2010.

• #13   26. apr 2011 Wtb
    CSS og 1.6 vil stadig ikke installeres da den siger det ikke fungerer til mit operativsystem, steam til Mac har derimod kun været der siden midten af 2010.
    William K
    Det er også klart når det jo er til Windows til at starte med. Mange spil har været kompatible lige fra launch datoen, som WoW, HoN og Portal (1 og 2).

• #14   26. apr 2011 (CSS vil gerne, men CS 1.6 vil ikke (fejl fra min side))

• william k
    william k Tilmeldt:
    aug 2010

#15   26. apr 2011 Hvem spiller WoW ?
    (mener heller ikke cod kan) derfor skal man ikke vælge mac til gaming, du kan ikke bare lige sådan installere windows på mac !!!!!!!

• #16   26. apr 2011 Det er der ca. 13 mio. mennesker der gør.
    Windows på en Mac? Jeg vil gerne vise dig at det kan man sagtens, jeg har Windows på min Mac! Mac hjælper dig endda igennem hele installationen af Windows.

• #17   26. apr 2011 du kan sagtens have både windows og mac på samme tur så du kan skifte imellem styre programmet hvis du skal spille kan ikke huske hvad det heder men man kan godt. men mac er alt for dyre hvis de skal bruges til gaming 75 % af prisen er design resten er tingene i den der kan ikke betale sig jeg har overvejet mac millioner af gange fordi jeg bruge photoshop men spiller også spil med venner så skal havde en computer der kan spiller en masse fede spil og så må vi se om der bliver penge til en mac lidt senere smiley

• #18   28. apr 2011 Jeg vil så ikke give dig ret i at ca. 75% af prisen er designet!
    Men altså det er jo også dig der bestemmer i sidste ende, og ikke os andre smiley

• #19   28. apr 2011 hvis du kigger på hvad delene i en mac og sammenligner den med en computer der koster 4000 så kan du hurtigt se at du ikke for en speciel god computer for pengene

• #20   30. apr 2011 Det du betaler for (inklusive designet) er også en computeren der decideret er bygget op omkring sin processor, hvilket gør at den kan fungere langt mere optimalt end en Windows baseret computer, som bare får tilføjet en processor. Du betaler samtidig også for kvaliteten, servicen og selve operativsystemet.

Kommentér på:
Ny bærbar

Annonce