1.115 visninger
|
Oprettet:
Reserveledele til Long John - Hvor? {{forumTopicSubject}}
Jeg står i den heldige situation, jeg har fået fat i Lang Johnny, den skal meget gerne ud og køre en lille tur, men den skal først bygges og være klar
Derfor vil jeg høre jer, om I kender nogen gode butikker, evt. netbutikker hvor jeg kan finde flg.
Krank
Fedjre
pedalarme
Skærme
pedaler
osv. Skal være sprit nyt, eller ny renoveret, hvis I vil sælge mig noget
På forhånd tak for hjælpen
Og lige for at spare et forum indlæg - er der nogen der kender nogen som sandblæser i vestsjælland? jeg har googlet, men kunne jo være man kunne lave en lille lyssky aftale
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 48
apr 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 98
Dog har jeg allerede bygget et aftageligt musikanlæg, du ved, autoradio, bilbatteri neon osv. dette fungere også som sæde, da toppen kassen er polstret men som sagt, det er aftageligt. og jeg håber at kunne holde resten af cyklen så original som muligt
Men
feb 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Cykler: 5 Emner: 4 Svar: 82
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 4 Svar: 48
som knægt kørte jeg som bud, for en øl og vin handel, på en longjohn, og det endte med at at jeg måtte ha' en selv...
den blev pimpet til den store guldmedalje:-) specialbygge hjul, flatbar styr, mountainbike bremser og gear og så blev den pulverlakeret i lyserød:-)
det gav virkelig opmærksomhed når jeg kørte på baghjulet på den kæmpe cykel...:-)
selvfølgelig blev de, som alle andre fede cykler, stjålet, og så var det slut... forsikringen grinede bare da jeg ville ha erstatning for en specialbygget longjohn:-(((
mik
apr 2009
jeg har set et sted her på nettet hvor de laver longjohns i aluminium og med skrivebremser og gear osv.
apr 2009
Her, og så tilmed også i lyderød
Reserveledele til Long John - Hvor?