3.919 visninger
|
Oprettet:
Cube LTD Team Hardtail Bike 2010 {{forumTopicSubject}}
Cube LTD Team Hardtail Bike 2010
Nogle der kender en DANSK side hvor man kan købe den fra ny af til 7583,55 DK kroner før 9100,00 DK kroner eller der i mellem.
Hvordan er servies ogsådan over CRC og hvis man nu bestiller en cykel og cykel tøj hvor hurtigt kan det så være der ?
Håber i kan besvare mine spørgsmål ! ! !
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 38
Detter er denne bike der bliver talt om
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 297
(link fjernet) til €999,- incl. gratis fragt
Men jeg ville nok vælge en Radon til samme pris af flere grunde bl.a.:
- bedre dele stort set overall, men vigtigst: forgaflen.
- fåes også med SRAM X9 eller10-speed XT
- ikke så kendt som Cube, mere tyverisikker.
- og nogenlunde samme geometri/stelkvalitet.
Check flg.: http://www.bike-discount.de/shop/k95/a33594/zr-team-midseason.html?mfid=52 http://www.bike-discount.de/shop/k95/a30642/zr-race-60.html?mfid=52
CRC plejer at tage 4-7 dage for mindre pakker, som er det eneste jeg har fået derfra. Bike-discount leverede min cykel fra man-fre.
jun 2010
sep 2009
Den her koster 9750,- plus 500,- i fragt. http://www.bike-discount.de/shop/k95/a28854/zr-race-80.html Du får FOX-gaffel, Elixir-bremser, komplet XT, vægt 10-11kg.
Men jeg ville også være glad for de modeller jeg anbefalede før, og så købe spd-pedaler og Specialized Sport MTB-cykelsko, cykelcomputer, MagicShine-lys til mørkekørsel, fedt (vinter)cykeltøj og alt muligt andet gear, der også skal til for at få det maximale ud af mtb-cykling - for du bliver bidt af det !!
Nu kender jeg jo ikke(desværre :-)) alle hjemmesider, men jeg synes man får rigtig meget for pengene hos Radon - der er også mange der er glade for og sværger til Canyon - jeg har bare ikke prøvet én
jun 2010
Syntes også bare at det er pisse dyrt at gå i en cykel forhandler fordi der koster de jo næsten det doublte af hvad de koster over hjemmesider?
Men vil helst give mine penge til CHC
Har intet cyklel tøj eller udstyr eller noget som helst
sep 2009
CRC er helt sikkert fine at handle med. Det er verdens største online cykelforretning (siger de selv) og ligger i Irland. Bike-discount ligger i Tyskland og er meget pålidelige med god service - taler/skriver også englesk.
Fordelen ved at handle med din lokale cykelhandler er, at du får garanti/service tæt på. Men hvis du nu støtter ham ved at købe dit udstyr sko, tøj, computer osv. hos ham, så bliver han sikkert glad for sin nye kunde, og vil hjælpe dig hvis du får problemer med din internetcykel(du skal selfølgelig betale for det, men du har jo netop sparet mange tusind kroner ved at købe via nettet, så mon ikke du har råd til det ... :-)) Hvis den bliver HELT gal (stellet knækker eller lign.) med din internetcykel, ser jeg ikke nogen forskel på at reklamere/sende den til Irland/Tyskland. Men vil mene at det meste kan klares med en et par billeder og en mail/telefonopringning.
Op på cyklen og spring ud i det
jun 2010
Cube LTD Team Hardtail Bike 2010