{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Så skal der ske lidt igen :o) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Nu er det godt nok længe siden jeg har været aktiv herinde. Får ikke kørt voldsomt meget på min racer - har overgivet mig og købt en MTB også. Den når ikke en racertur til sokkeholderne, men den er nu god her hvor vejene er fyldt med frost-sne og is og hvad der ellers ligger på denne årstid.
Kører på landevejen med den for at holde landevejsformen ved lige! Har lige kørt en tur idag på godt og vel 70 km, det er ikke i samme tempo som på raceren, det kan jeg godt mærke, men mon ikke det giver noget alligevel. Har ikke cykelcomputer på den endnu nemlig.
Så længe vejret er som det er nu tager jeg og er lidt god ved raceren og lader den blive i det lune kælderrum.

Bare lige lidt tanker om min nuværende cykeltræning!

Hilsner
Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal der ske lidt igen :o)
  • #2   23. nov 2008 kryll det giver mega meget mere træning i skoven end en landevejstur ville have givet.. min mening i hvert fald,

• #3   24. nov 2008 fint fint, tak for det, det er såmænd også planen at den skal bruges i skoven. Nu var det bare lige fordi jeg havde lyst til en landevejstur!

• #5   24. nov 2008 hm ja, jeg ved ikke hvad der er bedst. Nogle kloge hoveder? :o)

• #6   24. nov 2008 jeg kigger på hvor meget energi jeg bruger,, og der ligger forbruget langt højere på en tur i skoven men et snit på 23-27 km/t end 30-34 km/t på vejen..

• #7   24. nov 2008 problemet er at dem jeg kører skov sammen med de ligger væsentligt under 23-27 km /t i snit, og jeg kan jo ikke bare køre! Så jeg er lidt kommet frem til at jeg kører med dem, det bliver nogle relativt rolige ture, og så må jeg selv give den gas på landevejen eller i skoven alene!

• #9   24. nov 2008 kan jeg godt følge kryll,, men et er det er sgu mega nice at køre mtb her om vinteren i stedet for at sidde på en hometrainer,,
    glæder mig sygt meget til at jeg får min nye mtb,, så jeg selv kan komme ud igen,,

• #10   24. nov 2008 jeg vil nu altså mene at det ikke giver det samme at kører mtb som landevej, hvis det man træner op til, er at være hurtig på æandevjen. Det kan godt være det giver i nærheden af det samme som en landevejs tur men jeg vil i hvertfald ikke mene at det giver ligeså meget, og så får man jo heller ikke på samme måde km i bennene.:)

• #11   24. nov 2008 jeg tænkte at hvis man sidder på en mtb og kører er det jo tungere og hårdere end på raceren - vil det ikke komme en til gode når man sætter sig op på raceren igen? Det vil jeg da mene det gør. Det er rigtigt man når nok ikke de samme km på mtb´en men det faktum at det er årdere opvejer det vel - eller ihvertfald noget af det :o) ?

• #12   24. nov 2008 det skal måske også lige nævnes at jeg supplerer med fodboldtræning 1-2 gange om ugen og løb på 5-10 km 1-2 om ugen.

• #13   25. nov 2008 nej det med km i bennene er nu ikke helt rigtigt. Bare fordi det er håprdt at køre mtb giver det ikke på samme måde de km i bennene man har brug for, men det er en rigtig god måde at træne på om vinteren. Både fordi det giver en del hurtighed, men også fordi det (ihvertfald for mig) er noget lettere at motivere sig til når det er koldt og der ligger sne;)

• #14   25. nov 2008 okay. I bund og grund er det også for at forsøge at holde formen ved lige vinteren over. Jeg tror nu nok det skal lykkes med både cykling fodbold og løb på programmet. Men tror nu også at raceren skal luftes indimellem her vinteren over når vejret tillader det. Det er en billig en af slagsen, så det går nok :o)

Kommentér på:
Så skal der ske lidt igen :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce