{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  projekter/tester ?
  • #1   10. jul 2008 Jooo lidt har jeg gang i men det er en hel cykel. En fully Lapierre X-Control 510 bestildt den for 14 dage siden. Så der må snart ske lidt. Det kribler lidt i fingerne får at få den nu!!!!

• #2   10. jul 2008 det forstår jeg da godt : ) . glæder mig til at se nogle billeder.

jeg har selv lige fået justeret min forgaffel og bagdæmper. har også selv lige finjusteret mine gear og min far har hjælpede mig med at rette den forreste skive så nu spiller den vildt godt : ) .

jeg tester jo sådan set min trek top fuel 9 08, da jeg aldri har kørt fully før kan man jo godt sige jeg er igang med at teste den. Og jeg må sige at jeg er fuld ud tilfreds, jeg er blevet så gald for fully. man kan også godt sige på en måde at jeg tester den nye XT gear gruppe og fox dæmpere smiley ..

• #3   10. jul 2008 Jeg tester dæk på 6 måned nu, forskellige størrelser, mønstre, typer og mærker. Har nemlig endnu ikke fundet det perfekte dæk til vestkystens meget bløde og til tider sandede underlag. Købte faktisk et nyt bagdæk igår, nr 2 denne måned.

• #4   10. jul 2008 uha, lyder som om du for brugt nolge penge Anders,

det må være lidt træls at du ikke har fundet det rigtige dæk endnu, men du skal sikkert nok finde det rigtige. Hvad er det for nogle dæk du har testede? og er der nogen af dem du syntes bedst om indtil nu ?

• #5   10. jul 2008 w. en Lapierre X-Control 510 skal opdateres lidt i forhold til standard udgaven

• #6   11. jul 2008 @erik

jeg skriver mine anmeldelser på CG på et tidspunkt tror jeg. Med greb, rullemodstand, vægt, stabilitet osv. Gerne så objektivt som muligt.

@bo

Den er super lækker, kiggede engang på deres AM mtb's efter at have set dem på mtbr.com. Hvor har du købt den henne?

• #7   11. jul 2008 @W. Det skulle vel ikke være en SPICY du kiggede på??? Desvære har jeg ikke kunne prøve den inden køb. Da jeg skal bruge en stor ramme (22) og det er fanme svært at opdrive i dk, så har læst div test på nette og i blade. Og så håber jeg ikke jeg har skudt al for meget ved siden af. *GG Har bestildt den hos den lokale cykel handler havde ellers først bestilt en Cube Sting men pga al for lang leveringstid valgte jeg lapierre istedet for.

• #8   11. jul 2008 det var faktisk en zesty 514 jeg kiggede på, har set rammen og den er bare sindsygt flot!

hvad skal du have skiftet på din x-control?

• #9   11. jul 2008 Er jo til shimano, så XTR disk og rapid fire slifter, shadow bagskifter. , måske frempind/styr/sadelpløk måske hjulsættet også. Det er jo billiger at gøre det fra starten af. Har nemlig fået solgt min gamle mtb og min cross cykel. Så der mønt til lidt opdateringer *GGG*

Kommentér på:
projekter/tester ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce