{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service
  • #1   1. aug 2009 jeg mener kun der gik en uge for mig. men har hørt fra andre, herinde fra at der meget nemt, kan gå noget længere tid. håber ikke du kommer til at vente for, alt for længe.

• #2   1. aug 2009 Hejsa,

Har skrevet lidt om mine erfaringer med Canyon DK

http://bork.dk/2009/06/cykel-canyon-leveringstid

Mvh
    Morten Bork

• #3   3. aug 2009 Lidt trist må man sige, men deres cykler bliver ved med at tæske alle de andre (dyrere) mærker i det mindste. De har lige vundet en test mere i Cykelmagasinet, så jeg må lige finde et sted jeg kan købe det.
    Gode ting er værd at vente på ;o)

• #4   3. aug 2009 Kan kun anbefale dem. Har 2 stk og har haft en anden tidligere. Overvejer at sælg min hardtail og købe deres enkeltstartcykel, da jeg er begyndt at dyrke triathlon. Men leveringstiden svinger fra den enkelte model. Hvis der er problemer, sender man den derned og får betalt fragten. Men har ikke haft problemer med dem. Man får meget mere for pengene, i forhold til de dyre mærker, især på geargrupperne.

• #5   4. aug 2009 Har lige udvekslet et par mails med Canyon, de er startet helt forfra og med en mindre stelstørrelse, pga mine úsædvanlige kropsmål. Frempinden skal også op i en 100mm.
    Gode ting er værd at vente på, men jeg må nok hellere lade være med at melde mig til Ritter Classic, det bliver for stor en mundfuld når jeg ikke kan nå at træne lidt først ;o)
    Leger stadig lidt med tanken om at impulskøbe en aluracer med 105...
    På den possitive side må jeg da erkende at deres respons og service ved mit sidste køb (reservedele) er virkelig god. Igår kl 21.30 fik jeg en mail fra Canyon.dk, vi skrev lidt frem og tilbage og han skrev med Canyon.de som svarede hurtigt. Det er sgu´ service!

• #6   6. aug 2009 Nå da da...flere problemer.
    Jeg er simpelthen nødt til at droppe mine drømme om en ETE 201.
    De kan ikke levere den i mine mål/størrelse, men de fandt på et fornuftigt alternativ.
    Jeg får det samme stel, selvfølgelig i min størrelse, bare ikke med de grønne farver og ETE 201 malet på stellet.
    Alle ETE 201 delene + den føromtalte 100mm frempind bliver monteret, og de går igang med at samle den idag.
    Cyklen bliver ikke helt lige så køn og jeg kan ikke bruge de grønne alu/keramik-dele jeg har indkøbt til noget, men jeg er satme lykkelig!

• #8   8. aug 2009 ;o)
    Jeg har andre planer med dig!
    Minicyklen på et tidspunkt og så har jeg lige købt en Focus som godt kunne bruge blåt og grønt, evt som toner over i hinanden i stil med dine nye flammer.
    Du har et sted du kan få skidtet sandblæst?

• #10   8. aug 2009 Maler du så bare ovenpå? Der er jo lak ud over de grimme klistermærker...

• #12   8. aug 2009 Shit, stort projekt.
    Men jeg kan jo starte med den lille i slutningen af denne mnd, den er lavet af jern og ruster lynhurtigt efter lakken er fjernet. Så den sender jeg samme dag jeg har klargjort den ;o)

• #13   10. aug 2009 Phew, ventetiden er uliddelig...og min ferie (som skulle ha´ været en cykeltur Danmark rundt) er ovre.
    Har fået besked på at de samler den, jeg er bare rigtig ked af at det tager så lang tid. Hvis jeg havde haft en bil, så var jeg kørt derned og havde tilbudt min assistance!
    Cykler rundt på min 2500 kr´s Focus og bander Shimano Sora langt væk, efter sølle 200 km er det nærmest ved at falde fra hinanden.

• #14   11. aug 2009 Prøver at bruge ventetiden fornuftigt, har fjernet overflødige skruer i mine Sidi Ergo2 Carbon og splejset dem med de dersens Titanium pedaler. Mine Alligator I-link kabler og Cinelli´s gennemsigtige styrbånd er landet.
    Har bestilt 3T Ergosum LTD styr, men ikke deres fede frempind, den passer/fås ikke til min gaffels underlige koniske mål.
    Overvejer kraftigt at bestille Lightweight´s baggearskifter og udstyrre den med Campagnolo´s pulleys, da de er bedre end Token/Kcnc´s keramiske. Og måske også lige købe Kcnc´s bremser? De giver jo den bedste vægt/bremsekraft til prisen i samtlige tests...
    Nogen gode råd til en frempind, den skal måle 31,8 / 1 ¼ "?
    Helst under 100g, men op til 120 er ok ;o)

• #15   26. aug 2009 Så gider jeg ikke at vente mere, skriver en mail til Canyon (som de sikkert ikke reagerer på) og giver dem en uge. Hvis jeg ikke har et trackingnr. til den tid, så skal de returnere mine penge!
    Satme skuffet :o/

• #16   28. aug 2009 Jeg har lige købet en Speedmax CF, bestilte den i tirsdags og har i dag (fredag) fået track and trace og forventer at få den mandg grundet weekend. Så har ikke samme uheldig oplevelse.... Sgu surt

• #17   28. aug 2009 Tja, jeg fatter ikke hvad de har gang i...har aldrig oplevet en ringere service :o/
    De reagerer stadig ikke, ikke engang på den deadline jeg har sendt.
    De er til messe hele næste uge, så Mandagen efter vil jeg bede om at få de 44000.- refunderet!
    Så må vi se om jeg kan vente med at bruge pengene, og så måske forsøge igen til foråret når de nye Canyons lander.

• #18   29. aug 2009 Wow nå det var topmodellen... Ja det spiller da ikke når du smider så mange penge i en cykel. Måske der blir noget udsalg. Det ligner dem ikke. Det er også svært nogle gange, når de er afhængige af tyskland. Men ved godt hvor træls det er når man bare venter........

Hvad størrelse skal du bruge?

• #19   29. aug 2009 1,71 høj såeh str. 52.
    Testmæssigt er Canyon det bedste og til den lave pris, er det næsten nødt til at være der jeg handler.

• #20   31. aug 2009 Enig, jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds. Ok ellers kunne du have lånt min canyon racer til rytter classic, men jeg bruger str. 60...

• #21   31. aug 2009 Fik respons!!!!! Og tracking nr ;o) Måske den så endelig er på vej?!

• #22   31. aug 2009 Sådan!. Min er her i morgen, følger den via UPS tracking nr. Krydser fingre for dig

• #23   31. aug 2009 Samme til dig, simpelthen bare kanon!

Kommentér på:
Service

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce