{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

hvilken mtb havde i valgt ? {{forumTopicSubject}}

Lapierre x-control 210

http://www.cyclesuperstore.ie/shop/pc/viewPrd.asp?idproduct=24209

eller

Giant anthem 3

http://www.giant-bicycles.com/da-DK/bikes/mountain/2920/33790/

overskriften siger lidt sig selv.. hvilken havde i valgt i skal dog huske at tage med i betragtning at Lapierreren er 3000 dyere end Gianten så hvilken havde i valgt ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken mtb havde i valgt ?
  • #1   28. jan 2009 Jeg havde nuppet den lapierre
    For det første er den noget federe i design og de fleste dele er lige en tand bedre end på giant

• #2   28. jan 2009 skal dog siges at jeg har haft anthem 3 på prøve i en uge og den kørte virkelig fantatisk og havde nogen meget skarpe og præcise gear skift og dæmperne var jeg nu også meget tilfreds med...
    men vil dog gerne høre andres mening smiley

• #3   28. jan 2009 Anthem X har vundet priser som bedste shot-travel fully 2009.. Det stel er et mesterværk..

• #4   28. jan 2009 Giant helt klart ;O)

PS: men med gaflen fra la pierre (lyder som en fransk bøsse det navn !)

• #5   28. jan 2009 giant..
    kører på samme stel og er fuldt ud tilfreds.

• #6   29. jan 2009 Lapierre, udstyret er bedre, affjedringen er stort set identisk med giant.

• #7   30. jan 2009 Har en Lapierre X-Crontrol "510" 2008 model. Har lavet et Review af den http://www.cykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=7811

Køre super men desvære revnede bagrammen på min efter 2 mdr brug. (Skal faktisk ud og hente den i dag.. Har fået en 2009 bagramme til den). garantien dækker den..... bagrammen er lavet om på 2009 moddelen der hvor min revnede. Plus min er lavet Scandium alu hvilken kan give problemer, og det er 210 ikke. Ville nok stadig vælge Lapierre igen!

• #8   30. jan 2009 Det kan godt være Giant'en skulle have et fedt stel, men udstyrslisten på lapierren er langt federe. Og imo klart prisforskellen værd. At skulle opgradere Giant'en til samme niveau ville koste en hel del mere.

• #9   30. jan 2009 da jeg spørg er fordi jeg skal have mig i fully... og gianten har jeg haft på prøve i en periode fik dog så et andet tilbud på lapierren fra en anden cykelpusher... og sys 3000 kr ekstra er mange penge på en elevløn og derfor overvejer jeg nu stærkt gianten for som sagt var jeg ude og prøve køre den i en uge og var virkelig tilfreds med den.. jeg synes personligt at den cykel virkelig er skruet godt sammen og har slet ingen erfaring med lapierre.. fik dog tilbudet om at låne en 310.. men var ikke interreseret i da det ikke vil give indblik i hvordan 210 køre

• #10   31. jan 2009 Jamen hvis du var glad for den giant, og du ikke har råd til lapierre, så tag da helt sikket giant'en. Den skal du nok blive gald for : )

• #11   31. jan 2009 hehe jamen har skam nok råd til den.. men synes bare det måske kunne være lækkert at få lidt nyt lækkert udstyr altså pedaler osv..
    derfor ville jeg bare høre hvad folket har at sige om begge cykler

Kommentér på:
hvilken mtb havde i valgt ?

Annonce