{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

punktering slangeløs dæk {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har opdaget min cykel er punkteret, og den skal jo så lappes. kan man selv købe noget? synes jeg har ledt uden større held, når det er slangeløs dæk man køre på..

Den er utæt i den forstand jeg kan pumpe den med luft, og så tager det ca 24 timer om at komme ud igen, så det er jo ikke voldsom hul.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  punktering slangeløs dæk
  • #1   31. jul 2016 Altså fordi dækket er slangeløs / tubeless, betyder det ikke at cyklen er sat op til det smiley

Jeg tror du har en helt almindelig slange i, men uanset skal du have hjulet og dækket af.

• #2   31. jul 2016 Enig, prøv lige at find ud af om du har slange i, som det første smiley

• Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 9
    #3   1. aug 2016 Såfremt du rent faktisk kører tubeless, kan du købe en væske du sprøjter ind igennem ventilen, der selv søger ud mod eventuelle huller og lukker dem. Du bør kunne se på din ventil, om dit hjul er sat op til tubeless.

• #4   4. aug 2016 Tag et nærbillede af din ventil, så kan vi hurtig se om du køre tubeless. Har du ikke selv gjort noget ved cyklen, siden den var ny, så køre du helt sikkert med slange. Og så er det bare ud og købe en standard 29" slange. Nåt der står tubless på dækket, er det bare fordi dækket kan bruges uden slange. Det kræver dog en anden ventil og den rigtige fælg.

Kommentér på:
punktering slangeløs dæk

Annonce