{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.606 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 15

alibaba {{forumTopicSubject}}

hej cykelgalleri. er ret vild efter at få en pinarello prince men desværre koster de jo 40000-50000 kr. så gik jeg ind på hjemmesiden "alibaba" og søgte efter pinarello prince, der kom en masse resultater og cyklerne stod i ca. 8000-10000 kr. med fuld record gruppe og Campagnolo Shamal Titanium hjul. for at kunne købe cyklen til den pris skal man købe minimum 5 stk. og man skal have et firma af en eller anden art. cyklerne er fra Indonesia, Singapore eller Malaysia hvor de angiveligt skulle blive fremstillet. da jeg kender flere forskellige der køber ting fra alibaba til deres firma, føler jeg det rimlig sikkert. men er der nogle af jer der skulle have hørt noget dårligt ved at købe cykler derfra eller om det er kopier eller lingende. der lyder jo helt ufatteligt til de priser. der står at de vil blive sendt af enten ups, dhl, FedEx osv. det ville jo være smart at købe 5, beholde den ene og så sælge de andre 4. smiley
venlig hilsen Rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alibaba
  • #1   20. dec 2008 alibaba er 99% snyd og svindel. Lad dig ikke narre af de alt for gode priser. Tænk dig om tror du selv cyklen kan laves i de respektive lande, italien osv, sendes til indien/kina/tailand/malaysia og så sælges igen til 1/4 af ny pris?
    Læg mærke til at alle "sælgere" derinde kun tager imod bank overførsler, og western union - dvs du skal overføre penge til dem og du har ingen mulighed for at få pengene tilbage.

• #2   20. dec 2008 Det samme gælder for EC21 som også er en meget kriminel "wholesale" side. Jeg har mit eget firma og kender udemærket til både alibaba og EC21 og har et bredt netværk af firmaer i Danmark som ligeledes ikke kan sige noget positivt om disse steder.

• #3   20. dec 2008 Hva så med den sidste procent... Det er da en okay chance for en alibabacykel fra indonesien....

• #4   20. dec 2008 Det er nok nærmere 1promille som er reele sælgere - og det er ikke dem fra indonesien. Du kan nok finde rigtige sælgere af kopivarer - feks tøj, men originale mobiltelefoner, hifi, cykel dele og hvad der ellers findes derinde, det skal du ikke regne med.

• #5   20. dec 2008 Det var vidst ment for sjov smiley

• #6   20. dec 2008 Prøv at lav en ordre på noget under 100,- (eller det billigste du kan finde) derinde og se om det nogensinde kommer!

• #7   21. dec 2008 Det er jo ret simpelt. Alibaba og EC21 er jo ikke lige frem en statshemmelighed, hvis man virkelig kunne købe Campagnolo Bora Ultra Two hjul til 2000kr eller en fuld campy record pina prince for 8000kr tror du så ikke at brugtmarkedet ville være fyldt af sådanne ting til billig pris? Det tror jeg nok.
    Det er fup og fiduser. Internationalt: SCAM. Du overfører penge via banken eller western union og så ser du aldrig noget til hverken penge eller cykel og der er intet du kan gøre ved det. Der er desværre mange der bliver snydt. Jeg hoppede på en Nokia n82 den gang den var det nyeste nye. De penge jeg mistede har jeg valgt at se som "lære penge". Nu kan I få gavn af det uden at skulle betale som jeg gjorde.

• #8   21. dec 2008 Hvis du betaler med et internationalt kreditkort er du forsikret. Så hvis du bliver snydt kan du få pengene tilbage.

• #9   23. dec 2008 hey, jeg kender faktisk et par stykker som har fået et par fine forbindelser ud af Alibaba.com
    Om de har været heldige eller ej, ved jeg ikke. Men det ser godt nok meget billigt ud derinde. Det kan sgu godt være i har ret i at man lige skal spørge sig selv om det ikke er FOR billigt til at være sandt?

Og så lige et andet spørgsmål. Findes en cykel som Pinarelloen i en kopiversion - for så er det måske det der er tilfældet? Men at nogen skulle gå så langt som til at kopiere carbon stel og campa grupper? hmm.. det tror jeg simpelthen ikke. eller hvad siger i?

VH Peter

• #10   23. dec 2008 ..... har lige sådan i forsøgets tjeneste sendt en af forhandlerne en mail, så ser vi hvad han siger mht betaling og levering osv...
    Kunne være sjovt at se hvad de siger..

• #11   23. dec 2008 ha ha, ja sådan kunne det godt lyde, har nu ikke tænkt mig at sende penge afsted, det var kun for at høre hvad de siger :o)

Kommentér på:
alibaba

Annonce