2.535 visninger
|
Oprettet:
Cube LTD Race STJÅLET I ÅRHUS V! {{forumTopicSubject}}
Ja, så fik jeg så stjålet min ikke engang fire måneder gamle Cube LTD Race, jeg havde ikke engang fået oprettet den herinde endnu, det er jo bare en fantastik verden vi lever i.
-Anyways, min cykel blev stjålet udenfor en Netto i Århus V, den er i den blå/hvide lakering, og alt er jo som nyt, så hvis der er nogen af Jer der hører eller får nogle gode tilbud på gear o.lign., så må I gerne melde tilbage...jeg har et baseballbat der trænger til at blive luftet
På forhånd tak!
-Simon Brix.
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 18 Cykler: 7 Emner: 47 Svar: 1.073
sep 2006
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 18
sep 2006
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Cykler: 1 Emner: 118 Svar: 1.613
sep 2006
-Ja, det med forsikringen: Nu må vi se, det er den tredje cykel på to år til over 10.000 der skal dækkes. på den positive side kan det så tilføjes, at det var en af mine venner der havde lånt cyklen til et hurtigt smut op i Netto, så jeg håber at den kører over hans forsikring - er der btw nogen af Jer der ved det; hvis man låner en andens cykel og den bliver stjålet mens man har cyklen i sin varetægt, er det så ens egen forsikring eller ejerens der dækker?
| Max |
-Når du siger efterlyst; mener du ved politiet? -Eller har du nogen venner med sotre tribal-tatoos der kan hjælpe mig med eftersøgningen
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Cykler: 3 Emner: 48 Svar: 655
Tænkte på ved du om en forsikring dækker hele cyklen eller hva de evt ellers gør..
sep 2006
Altså, det fungere sådan, at du får erstatning efter hvad en tilsvarende cykel med tilsvarende udstyr koster - hvilket er fedt i det aspekt, at hvis du nu(som jeg gjorde) fik rabat på din cykel da du købte, får du ikke det mindre; min cykel kostede fra ny inkl. div. udstyr 11275 kr., men jeg betalte kun 9800 kr. -men forsikringen betaler mig 11275 tilbage, så det er ret fedt. Har lige købt min fars MBK cityracer, jeg gider pt ikke at have flere dyre cykler..
jun 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Cykler: 3 Emner: 48 Svar: 655
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 19 Svar: 180
Jeg har fået stålet to cykler inden for de sidste to og, og begge gange har jeg ikke set skyggen af dækning på ekstra udstyr. Kun værdien af selve cyklen blev dækket.
sep 2006
-mikkel S: Altså jeg er slet ikke så grundigt inde i det så jeg kan give et sikkert svart, men ja, umiddelbart vil jeg mene, at du vil få en dækning svarende til en tilsvarende cykel i Danmark - oftest fungere det således, at man oplyser mærke, model og udstyr, og så kontakter de en fagmand(cykelhandler) og spørger, hvad en tilsvarende cykel koster. Og hvis cykelen så er under 1 år gammelt får du 100% udbetalt af det beløb. Hvad man får udbatalt falder naturligvis med cyklens alder, fx <2 år 85% osv.
Bjarke G: Jeg er ret sikker, ast du har krav på få dækket det hele, da det jo angiver cyklens samlede værdi - fx er en bil jo også mere værd hvis den har 20" fælge end normale fælge. Ja, jeg ved ikke lige om jeg fik formuleret det af h...... til, eller om du forstod hvad jeg prøvede at udpensle
Cube LTD Race STJÅLET I ÅRHUS V!