{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.535 visninger | Oprettet:

Cube LTD Race STJÅLET I ÅRHUS V! {{forumTopicSubject}}

Ja, så fik jeg så stjålet min ikke engang fire måneder gamle Cube LTD Race, jeg havde ikke engang fået oprettet den herinde endnu, det er jo bare en fantastik verden vi lever i.
-Anyways, min cykel blev stjålet udenfor en Netto i Århus V, den er i den blå/hvide lakering, og alt er jo som nyt, så hvis der er nogen af Jer der hører eller får nogle gode tilbud på gear o.lign., så må I gerne melde tilbage...jeg har et baseballbat der trænger til at blive luftet

På forhånd tak!

-Simon Brix.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube LTD Race STJÅLET I ÅRHUS V!
  • #1   21. aug 2008 var den låst?

• #2   21. aug 2008 Ja det var den - plus den var låst med ABUS kæde lås rundt om et skilt. Fatter ikke hvordan den kunne forsvinde - var i Netto i ca. 5 min.

• #3   21. aug 2008 Den er magen til den som martin t herinde har, hvis nogen skulle have lyst til at se den. Ellers er den jo også på Cubes hjemmeside

• #4   21. aug 2008 surt, heldigvis dækker din forsikring.

• #5   21. aug 2008 W .
    -Ja, det med forsikringen: Nu må vi se, det er den tredje cykel på to år til over 10.000 der skal dækkes. på den positive side kan det så tilføjes, at det var en af mine venner der havde lånt cyklen til et hurtigt smut op i Netto, så jeg håber at den kører over hans forsikring - er der btw nogen af Jer der ved det; hvis man låner en andens cykel og den bliver stjålet mens man har cyklen i sin varetægt, er det så ens egen forsikring eller ejerens der dækker?

| Max |
    -Når du siger efterlyst; mener du ved politiet? -Eller har du nogen venner med sotre tribal-tatoos der kan hjælpe mig med eftersøgningen smiley

• #6   21. aug 2008 surt simon rigtigt øv,,
    Tænkte på ved du om en forsikring dækker hele cyklen eller hva de evt ellers gør..

• #7   22. aug 2008 mikkel S - Jeg har lige snakket med ham min ven der lånte den da den blev stjålet, og hans forsikring dækker ikke, så ja, det er min egen der går ind over.
    Altså, det fungere sådan, at du får erstatning efter hvad en tilsvarende cykel med tilsvarende udstyr koster - hvilket er fedt i det aspekt, at hvis du nu(som jeg gjorde) fik rabat på din cykel da du købte, får du ikke det mindre; min cykel kostede fra ny inkl. div. udstyr 11275 kr., men jeg betalte kun 9800 kr. -men forsikringen betaler mig 11275 tilbage, så det er ret fedt. Har lige købt min fars MBK cityracer, jeg gider pt ikke at have flere dyre cykler..

• #8   23. aug 2008 hva forsikring er det,, og eller gælder det for de fleste forsikringer, og hvad sker der hvis den er købt i uk får man så den tilsvarende danske pris på den,, for så tjener jeg en 8000 kr på min hvis den skulle gå hen og blive stjålet,, ikke at jeg håber den bliver det,, men bare rart at vide,,

• #9   23. aug 2008 Hvilken forsikring har du?

Jeg har fået stålet to cykler inden for de sidste to og, og begge gange har jeg ikke set skyggen af dækning på ekstra udstyr. Kun værdien af selve cyklen blev dækket.

• #10   23. aug 2008 Jeg har Lærerstandends Brandforsikring - den er forbeholdt(som navnet diskret antyder) lærer og lærestuderende - som jeg selv er.

-mikkel S: Altså jeg er slet ikke så grundigt inde i det så jeg kan give et sikkert svart, men ja, umiddelbart vil jeg mene, at du vil få en dækning svarende til en tilsvarende cykel i Danmark - oftest fungere det således, at man oplyser mærke, model og udstyr, og så kontakter de en fagmand(cykelhandler) og spørger, hvad en tilsvarende cykel koster. Og hvis cykelen så er under 1 år gammelt får du 100% udbetalt af det beløb. Hvad man får udbatalt falder naturligvis med cyklens alder, fx <2 år 85% osv.

Bjarke G: Jeg er ret sikker, ast du har krav på få dækket det hele, da det jo angiver cyklens samlede værdi - fx er en bil jo også mere værd hvis den har 20" fælge end normale fælge. Ja, jeg ved ikke lige om jeg fik formuleret det af h...... til, eller om du forstod hvad jeg prøvede at udpensle

Kommentér på:
Cube LTD Race STJÅLET I ÅRHUS V!

Annonce