{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.794 visninger | Oprettet:

Christian H
Christian H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Radon bikes: Kvalitet? {{forumTopicSubject}}

Hej. Nogle der ved hvad kvalitet Radon cykler har. Er nemlig ved at købe en og ved ikke så meget om dem, Har kun læst at det er cube der laver rammerne nogle der ved om det er rigtigt?

Link til den jeg tænker på at købe (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radon bikes: Kvalitet?
  • #1   16. aug 2008 Kender ikke kvaliteten af deres carbon stel, men Radon får flotte anmeldelser rundt omkring i tyskland. Jeg har selv været meget tæt på at købe en Stage 7.0, men da deres affjedrings teknologi er forældet (ift. andre systemer på markedet) valgte jeg at hoppe fra. Man kan sige at man hos Radon får rigtig meget udstyr for sine penge, det kan måske veje op for at stellet ikke 100% er på højde med de største producenter.

Vh.

• #2   16. aug 2008 ved ikk om det er rigtigt med rammerne, men hvis det er sandt, så kan du være sikker på, at få en god ramme.

men ellers en lækker lækker cykel. gad jeg fandme godt at have;)

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   17. aug 2008 Nå så bliver det en Radon jeg skal ha som første ikke "Bilka" cykel. Bliver spændene at prøve noget rigtigt der virker, er der foresten nogle der har nogle tips til når man køber såden en cykel, skal man købe noget must have udstyr til cyklen eller hvad?

• #5   17. aug 2008 Must have udstyr?

God kæde olie. F.eks. Finish Line eller Pedro's
    Hjelm og handsker
    Tid til at vaske den

Kommentér på:
Radon bikes: Kvalitet?

Annonce