Mon tøsen bliver glad for sin gave?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har prøvet at lokke tøsen til at købe en cykel, så hun kan ta med ud på nogle ture, men hun vil/kan ikke rigtig få pengene op af lommen.. hmm.. hvis det drejer sig om tasker og sko, er der som regl ingen problemer
Da hun for ca 3uger siden kørte tøsserunden(114km) på min hest af en citybike, tænkte jeg at hun måske ville sætte stor pris på en "ordenlig" cykel.
eftersom jeg lige har brugt en mindre formue på at købe en fornuftig racer til mig selv, er der lidt lavvande i kassen, så en redbull fra Roseversand er hvad det kan blive til.
skulle måske lige sige at hun fylder 30 d. 3-7, og festen holdes 5-7, så jeg håber sku at den bliver leveret til tiden!?
og ikke mindst at hun sætter pris på gaven da den nok bliver lidt svær at bytte.. *hehe*
link til cyklen: farve -> (tribal-lipstick/white)
(link fjernet)
pedaler:
(link fjernet)
flaskeholdere:(hvid)
(link fjernet)
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
*kryll* det skal jeg huske
simon p: jeg ville da os helst ha købt den med ultegra, men hvor skal man stoppe når kassen er tom. Skulle hun blive bidt af det, så er der jo muligheder for opgraderinger hen af vejen. så kan hun opgradere hjul og gruppe om et par år.
hun ville først ha kørt tøsserunden på sin "bedstemor cykel" med to kurve, men det havde hun sku ik klaret *hehe*
maj 2008
den er da ret fed den du har linket til, og ikke dyr.. hmm... så er spørgsmålet om jeg kan nå at lave min ordre om... og om den anden kan leveres til tiden..
maj 2008
hehe... jeg må lige se hvad jeg gør imorgen...
maj 2008
jeg kan ikke se ordren når jeg logger ind (bestilte den igår) men den kommer sikkert først til at være synlig fra imorgen af.
Hvis hun skulle vælge imellem de to cykler, er jeg overbevist om at hun ville vælge redbullen. mest fordi at den er mere tøsset.(hun har set den, fordi at jeg for længe siden viste hende den på deres side, og hun synes at den var fed. det er tilpas længe siden, så hun fatter ikke mistanke.)
klart vi tænker mere på kvaliteten, men ja... jeg skal jo huske på at det er hende der skal være glad for cyklen, og ikke mig
nemmest ville det jo være hvis jeg bare kunne spørge hende, men så ryger overraskelsen
jeg overvejer lige...
maj 2008
det er netop derfor jeg tror redbull er vinderen..
hun skal synes at hun har en fed cykel, og ikke en "kedelig sort, anonym" cykel..
hun går med garanti ikke op i om det er tigra/105/ultegra
vigtigst af alt er, at det er hendes cykel, og ikke min.
René
maj 2008
forskellen er at det er mine penge..
jeg er "kun" en fattig mekaniker.
en gave på 7000.- må kunne sikre gode madpakker mange år frem
;-))
maj 2008
maj 2008
jeg kan slet ikke klage... jeg har det sku nok for godt når det kommer til stykket *hehe*
jamen det er da helt fint.. hvis ikke man deler gode sider med andre, så ville det da være kedeligt..
men jeg har besluttet mig for at redbull skal være hendes gave, så må vi se om det bliver højtbelagte fremover *g*
maj 2008
www.Rose.de kan ikke nå at levere cykel til den 5-7-08
så nu skal jeg finde en cykel til tøsen et andet sted :-((
modtager gerne forslag.. cyklen skal være lidt "tøsset" da hun ikke ville finde en neutral/sort racer særlig interessant.
max pris 7000.- alt inkl.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
maj 2008
tak for linket.. (synes dog at gruppe mm. er i den billige ende, taget pris i betragtning)
jeg har mailet til Roadbikeshop, og de ville se om de kunne presse værkstedet til at samle en inden den 5-7. de har en til 6133.-
jeg har os kigget på den her, men så er vi oppe i 8300.- inkl pedaler og fragt.
http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/index.html?b=124
maj 2008
det har været meget svært at finde et sted der kunne levere til tiden, og samtidig kunne leve op til mine krav.
håber den når frem!!?
cyklen jeg har valgt er:
http://www.bikebuster.dk/detaljer/120132.html
det er ingen letvægter, men det ku den måske blive hen af vejen.
jeg synes ihvertfald at den er rimelig, og som gave kan hun vel ikke brokke sig??
cyklen er med.
med ultegra SL
fulcom 7 hjul (kan opgraderes med tiden)
hvidt stel.
er gaven godkendt?
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 92 Svar: 693
maj 2008
Den kan ses når hun opretter den senere på dagen..
fin cykel..
maj 2008
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7164
Mon tøsen bliver glad for sin gave??