{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris?
  • #2   29. maj 2015 Prisener på brugt cykler er meget lave. Din pris er ikke urimelig, og cyklen er bedre udstyret end dem der bliver linket til.
    Og så er Kingdom Bike er ikke ret kendt det hjælper heller ikke på salget. Og så er de tyske nypriser jo svære at hamle op med. feks så får du en Canyon med ca samme udstyr også carbon ramme dog "kun" XT drivetrain til 14300 kr.
    Så måske salg i dele kunne være en mulighed

• #3   30. maj 2015 Men alligevel har min jo "lette"/opgraderde hjul, samt x01 set i forhold til canyon og de andre linkede cykler.
    Men vil heslt undgå at sælge i dele, hvis jeg nu kommer til at ligge inde med nogle stumper.
    Men der brude jo være et marked for det, men der virker åbent bare ikke sådan ;(
    Hvad ville I gøre ?

• #4   30. maj 2015 Rammen er jo billig den solgte Kingdom til 2500 kr gennem en lang periode.
    En Reba gaffel får du max 2000 og det er måske endda lidt højt en ny koster under 3000
    En komplet X01 koster lidt under 6000 kr fra ny
    Xt bremser fra ny er lige omkring 1000 kr
    Hjulene ved jeg meen 4500-5000 kr fra ny er vel ikke helt ved siden af.
    Vil sige det der størst risiko for at brænde inde med er måske rammen. Resten kan du nemt sælge, det er gode og eftertragtede dele, selvfølgelig hvis prisen er rigtig 😀

Kommentér på:
Pris?

Annonce