{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Christian R
Christian R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Køb af ny cykel {{forumTopicSubject}}

Hej. Efter nogle dårlige erfaringer med billige Bilka-cykler har jeg besluttet mig for at investerer lidt ekstra i noget der forhåbentligt er lidt bedre.

Jeg er dog ikke ligefrem cykelekspert så jeg håber at kunne få lidt hjælp her smiley
Cyklen skal hovedsageligt bruges til og fra arbejde (I København - ca. 5 km hver vej), men kunne også godt tænkte mig at den egnede sig til lidt længere ture med lidt ekstra fart. Den må også gerne kunne holde nogle år og ikke kræve alt for omfattende pleje.

Prisen skal helst ikke være over 6000kr.

Jeg har snust lidt rundt på nettet og fundet ud af at det nok skal være en lidt sporty citybike (i stil med dem fra Cube, Nishiki, Centurion måske). Så hvis der er nogen der har forslag eller bare tips til hvad man bør kigge efter eller undgå vil det være dejligt smiley

Mvh. Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny cykel
  • #1   30. apr 2008 Jeg synes du skal have den her.. Du får en god cykel for pengene.......

---> http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=23760

• Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    apr 2008

#2   30. apr 2008 Mange tak for svarene. Ja den Cube Nature virker sgu ret fed - har dog lidt betænkeligheder ved at bestille fra England mht. garanti og så'n - hvis man skal have noget lavet... anyways - overvejer lige sagen, men modtager gerne flere forslag smiley

• Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    apr 2008

#3   1. maj 2008 Hmm kigger lidt på en Avenue Airbase fra billigcykel.dk (16 Tiagra gear, shimano disc-bremer) - den ser bare godt ud... men er der nogen der kan gennemskue om det også er kvalitet eller om det mest er et flot design man betaler for?

• #4   1. maj 2008 Hej Christian

Jeg kender ikke selv til CRC, men der er mange herinde som varmt anbefaler firmaet. De siger at alt går smertefrit.

Mvh. Jon:)

• Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    apr 2008

#8   2. maj 2008 Igen - tak for svarene. Tror det bliver en Avenue Airbase - kan dog ikke lige beslutte mig for hvilken af 2 forskellige det skal være.

Den ene er med 8 udv. gear, rullebremser og 32mm dæk
    Den anden er med 16 udv. gear, mek. skivebremser og 28mm dæk - og 600kr dyrere
    ellers er de vist ens...

Kommentér på:
Køb af ny cykel

Annonce