1.668 visninger
|
Oprettet:
Tri-bøjler? {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg har kørt lidt på landevej de sidste 2 år og er blevet ganske glad for det, det seneste stykke tid har jeg kigget lidt på nogle tri bøjler til styret, mit spørgsmål er nu om det overhovedet kan betale sig på en alm landevejs cykel? og vil det overhovedet kunne betale sig, jeg køre sjælendt længere ture end 40 km, køre altid alene
på forhånd tak
Peace out
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.916
Betale sig, jamen du kan sikkert spare en lille smule tid/kræfter - men helt sikkert dejligt når man ligger alene.
Dog skal de af til evt motionsløb
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 3 Emner: 22 Svar: 626
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.916
nov 2014
Følger: 4 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 888
Vær dog lige opmærksom på du finder en bøjle til montering på racerstyr, og ikke en til et tristyr, da der kan være forskel i indstillingsmulighederne.
Som DaveB er inde på, så lad være med at ligge i bøjlen andre steder end de lige lange stykker... Bremsen kommer lidt langt væk
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 16
med hensyn til størrelsen på cyklen så ja den er købt brugt men synes ikke som sådan jeg sidder dårligt, men en gang i mellem har jeg bare lyst til at "ligge" mig ned.
men køber sq nok ikke nogle lige med det samme, finder MTB'en frem og tager lidt ture i skoven og så må vi se senere om der kommer bøjler på
Tri-bøjler?