{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Tri-bøjler? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har kørt lidt på landevej de sidste 2 år og er blevet ganske glad for det, det seneste stykke tid har jeg kigget lidt på nogle tri bøjler til styret, mit spørgsmål er nu om det overhovedet kan betale sig på en alm landevejs cykel? og vil det overhovedet kunne betale sig, jeg køre sjælendt længere ture end 40 km, køre altid alene
på forhånd tak
Peace out smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tri-bøjler?
  • #1   24. maj 2015 Jeg synes de er dejlige at have, når jeg køre alene på lange åbne stykker.
    Betale sig, jamen du kan sikkert spare en lille smule tid/kræfter - men helt sikkert dejligt når man ligger alene.

Dog skal de af til evt motionsløb

• #2   24. maj 2015 Hvorfor ikke bare sætte hænderne ned i bukningen?

• #3   24. maj 2015 slet ikke samme behagelige position Atter

• #5   30. maj 2015 Min kæreste er virkelig glad for hendes bøjle monteret på hendes racer, men hun kører rent faktisk også triathlon smiley De korte sprint distancer.. 30-60 km.. Hun synes det har givet et større oerskud til løbeturen.

Vær dog lige opmærksom på du finder en bøjle til montering på racerstyr, og ikke en til et tristyr, da der kan være forskel i indstillingsmulighederne.

Som DaveB er inde på, så lad være med at ligge i bøjlen andre steder end de lige lange stykker... Bremsen kommer lidt langt væk smiley

• #6   30. maj 2015 tusind tak for svar smiley køre som regel en tur med mere eller mindre kun 4 sving smiley så det er mest lige strækninger.
    med hensyn til størrelsen på cyklen så ja den er købt brugt men synes ikke som sådan jeg sidder dårligt, men en gang i mellem har jeg bare lyst til at "ligge" mig ned.
    men køber sq nok ikke nogle lige med det samme, finder MTB'en frem og tager lidt ture i skoven og så må vi se senere om der kommer bøjler på smiley

Kommentér på:
Tri-bøjler?

Annonce