1.176 visninger
|
Oprettet:
Mavic alpine cykelsko forhandler i nordjylland {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har forelsket mig i mavic´s alpine cykel sko, men kunne godt tænke mig og høre om nogen kender til en forhandler der ligger inde med dem i nordjylland så man kunne se, prøve og evt. købe dem lokalt ?
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Tlf. 86990058
Når det er sagt så skal du tænke på at tager du ud til en butik og bruger deres tid på at prøve og få vejledning så køber man ikke skoen online bagefter, det er sådan noget som gør at tingene bliver dyrere i butikkerne da man spilder deres tid og personale.
Online køb er til dem som ved hvad de skal have gør man ikke det så skal man huske butikken skal betale løn til en person som kunne være brugt til en købende kunde eller lign, spilder man deres tid for at handle online bagefter så er man en af grundene til at de seriøse butikker bliver sjældne samt at priser kun kan gå en vej og det er op.
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 73
For det andet syntes da det mellem linierne er noget af en grov anklage, jeg vil meget gerne handle ved den lokale hvis han er nogenlunde rimelig med priserne og han har andet en specialized udstyr...
Jeg ved udmærket godt de har mange flere udgifter end et lager på nettet, har selv arbejdet i en branche hvor man kæmper mod det. Grunden til jeg skrev måske købe var at det kræver jo at skoen passer for jeg køber den, men må indrømme jeg vil helst købe sko og tøj i en butik frem for nettet så man ved det sidder ordentligt..
God weekend
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Bevares jeg noterede da du skrev "prøve dem og evt købe dem lokalt" men da det kræver de er på lager for at kunne prøve dem så kan det misforstås lidt
Det er faktisk nogle ret fede sko til sporet men også hvis man skal ud og rulle en tur forbi is-huset når solen engang bider sig fast, jer er helt enig med dig omkring det S-mærke, det er trist at lange kreditter skal gøre udvalg i så mange butikker så nedslående trist samt at alle skal ligne hinanden også selv om S har mange fine varer men hvem har ikke det idag
Håber den lokale kan hjælpe dig med sko og god weekend til dig også
Mavic alpine cykelsko forhandler i nordjylland