{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Ny Sunn Charger S1 fra chainreaction {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har været ud og køre mtb et par gange for at prøve om det var noget for mig og det er det. Jeg synes det er pisse sjovt og udfordrende.

Jeg vil så købe min egen mountainbike (har lånt en vens) og jeg har kigget på denne fra Chainreaction: http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/sunn-charger-s1-suspension-bike-2013/rp-prod121785

De to 'anbefalinger' som er skrevet derinde på engelsk, samt den store besparelse fangede min interesse - det vil jeg blankt erkende. Jeg vil høre om dette er en cykel som er 'kræs for kendere' og om der måske er lidt overkill, taget i betrakning til at det er min første rigtige mbt.

Jeg er 181 høj og har en skridtlængde på 75 cm., så jeg kan passe deres størrelse medium - har jeg regnet ud via. bikebuster.dk

Jeg ser meget frem til at høre fra Jer =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Sunn Charger S1 fra chainreaction
  • #2   7. mar 2015 Det er en AM/Enduro cykel ikke specielt velegnet til det danske terræn, det er en cykel til de danske Downhill baner og til når den skal have gas i ned ad alperne.
    Og ang Chainreactioncycle skal deres før priser tages med en skovlfuld salt.

• #3   7. mar 2015 Okay. Tak for svarerne. Hvad vil I så anbefale at jeg kigger efter, hvis det er for overkill? =)

• #7   8. mar 2015 DaveB - tak for tippet, jeg vil prøve at kigge hos de to du har foreslået =)

Cato - det var en Cube. Jeg kan selvfølige ikke huske modellen, men jeg mener det var en Reaction. Hvad ville du foreslå til omkring de 15k?

• #10   9. mar 2015 DaveB - den jeg har haft lånt at min ven, det var aluminiums stel. Det synes jeg var ganske udmærket at køre med. Jeg hælder nok mest til aluminiums stel, hvis der er færre reklamations emner. Hvad mener du med 'crash replacement' program?

Cato - nu har jeg kun kørt to gange. En tur i Tokkekøb Hegn og en tur i Rudeskov. Jeg stemmer for de snævre spor og så var jeg forbi downhill banen i Rudeskov - yderst interessant, selvom min erfaring og teknik er lig nul =)

Jeg prøvede en hardtail og det var 26" tommer hjul. Jeg har aldrig prøvet en fully, men synes det virker meget interresant, dog, uden at vide det, så kræver den nok en del mere erfaring og teknik at køre på, i forhold til en hardtail.

Hvis jeg skulle købe en brugt fully, hvad vil du sige at man skal kigge efter? =)

• #12   9. mar 2015 Cato - okay, det kunne også være en mulighed - jeg må prøve at se om hvilke mærker som har den ordning.

Er det skidt med høj vandring på forgaffelen eller er det okay, når man kører i skoven?

Jeg tror jeg kigger efter noget nyt - jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter når det kommer til brugt, da jeg ingen ting ved om cykler.. Endnu, forhåbentlig =)

Jeg har før hørt at Canyon er et cykelmærke hvor man får meget for pengene, så det link du sendte, det vil jeg bestemt kigge på. Rigtigt nok som du også selv skriver, desværre kan man ikke prøve cyklen in-real-life.

Når du kigger på en cykel, hvad vægter du så højest og hvilken geargruppe er velegnet til en noob som mig? =)

• #14   9. mar 2015 Cato - okay. Jeg prøver at kigge lidt rundt og så må jeg en tur forbi en forhandler, så jeg kan blive guided lidt =)

Ang. hjulsæt, hvad vil du anbefale?

• #16   9. mar 2015 Hvis jeg f.eks. ender ud med at købe en Canyon, en af dem som du sendte et link til og budgettet er 3500.- kr.

• #18   9. mar 2015 Super - tak for hjælpen Cato. Det har været super med noget vejledning af en, som har styr på det =)

Kommentér på:
Ny Sunn Charger S1 fra chainreaction

Annonce