{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.858 visninger | Oprettet:

Vinterstøvler/sko Shimano SH-MW81 MTB vs. Specialized Defroster Trail {{forumTopicSubject}}

Hej hvilke MTB vinterstøvler skal jeg vælge?
Jeg har kig på de 2 her:
Shimano SH-MW81
Specialized Defroster Trail

Det er rigtig dejligt hvis i vil komme med en lille begrundelse for og imod smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinterstøvler/sko Shimano SH-MW81 MTB vs. Specialized Defroster Trail
  • #1   19. jan 2015 Specialized Defroster Trail

profilbillede
  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    jul 2009

Følgere: 1 Svar: 14
    #3   20. jan 2015 jeg købte MW81, da jeg forventer en længere levetid på velcro-lukke, fremfor skrue-snørre-systemet.

Den er meget lille størrelsen (+2)
    Den er ikke fancy, men leverer varen.

Eneste minus er at 'neopren'-manchetten godt kunne have været 5cm højere, mine bukser har det med at kravle lidt op, så der liiiige præcis er 1-2cm blottet strømpe mellem sko og bukser. Jeg rgner med at afhjælpe det med en lille velcro-strop syet fast i bukserne som jeg gøre fast i skoene. Om det så er skoene der er for korte eller bukserne der er for korte....tjaaaa.
    Ellers har jeg ikke noget at udsætte på MW81

• #4   20. jan 2015 Som Christian også skriver, så er den ikke så høj i skaftet.
    Jeg bruger den Specialized model du har kig på, og jeg er meget tilfreds.
    Jeg er overrasket hvor effektiv den holder fødderne varme og den "skiller" ikke ad ved buksebenet så der kommer kulde ind.
    Men den er lidt dyr smiley

Jeg bruger også et par "Chain" vinter MTB sko, og de er mindst lige så gode som Specialized'en, bare meget, meget billigere.
    Hvis du kan finde Chain sko, så prøv dem. Kan klart anbefales .... under 800,- hos Heino.
    Det er Super kvalitet til prisen.
    http://www.heino-cykler.dk/beklaedning/mtb-cykelsko/chain/

• #5   20. jan 2015 Mange tak for de gode svar.
    Tror at jeg heller mest til Shimano'en smiley

Kommentér på:
Vinterstøvler/sko Shimano SH-MW81 MTB vs. Specialized Defroster Trail

Annonce