{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mavic
  • #1   17. jan 2015 mavic skriver vel hvad de kan holde til?

og hvorfor skifte dem ud?

• #2   17. jan 2015 Lidt lettere end Fulcrum.
    Og for at ha 2 sæt.

• #4   18. jan 2015 Du mener ikke de er stærke nok???

• #5   18. jan 2015 Tænker bare, fuck Danmark har mange høje mennesker, når jeg tænker på en på 190 som vejer 100 kg har et bmi på nogle og 27 = overvægtigt og syntes der er skræmmende mange der stiller spørgsmål til 100+ vægt.
    Læg en lort inden træning så har du hvertfald sparet 100-200 gr.

• #6   18. jan 2015 Dum kommentar til det spørgsmål. Jeg går sgu på tønden og lægger en lort,så cykler jeg en tur og flyver over bakker og bjerge. Og jeg har sparet mindst 8000. Fedt pygmæ.

• #7   18. jan 2015 Jeg vil give Kewsoner lidt ret i det han skriver.
    Er selv en ret tung rytter (omkring 80 kg.) og kunne aldrig drømme om at skifte fra Fulcrum Zero til R-Sys hvis de 80 gram er den primære årsag.
    Kunne forstå det hvis du ville skifte hvis du havde et gammelt slidt hjulsæt der vejede 1900-2000 gram og du ville have noget nyt og lettere..

Men nu var det ikkke det du spurgte om, så lad os komme til sagen. Jeg har selv haft R-sys' lillebror i form af deres Ksyrium hjulsæt. Det var rigeligt stærkt til mine dengang 85-86 kg, også når der blev trådt igennem. Min far på 100+ kunne heller ikke få dem til at slå nævneværdigt meget..

• #8   18. jan 2015 Så du mener de er stærke nok til 100+ kg???

• #9   18. jan 2015 Er zero et så meget bedre hjulsæt end mavic da???

• #10   18. jan 2015 R-Sys er efter min bedste overbevisning stærke nok til 100 kg+, men om de er så meget bedre end Fulcrum Racing Zero at du vil gi 10 lange for dem, det tror jeg ikke..

• #12   22. jan 2015 Vil give dave ret. flere eger, stærkere hjul. kør din vægt ned og så kan du købe flere hjul smiley
    behold dine fullcrum smiley
    Har selv r-sys hjulene super fede og ruller godt uden tvivl. men bare mange penge og især hvis du kommer til at knække eger, især carbon eger. desværre

Kommentér på:
Mavic

Annonce