{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

Køb af cykel - første gang... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan at jeg har fået nogle penge, 6000, som jeg havde tænkt mig at bruge på en mountain bike, men altså nu er jeg helt ny indenfor området, mine cykler plejer at være 1500 kr's cykler fra bilka.. men jeg er sku ved at være træt af de går i stykker hver måned..
så jeg har kigget på et par cykler indenfor prisområdet 5000-7000
og tænkte jeg lige ville høre jeres meninger om dem,
og om det kan betale og købe en til 7000 istedet for 5000.
dem jeg havde kigget på var indenfra
http://www.billigcykel.dk/shop/
og moddellerne var :
07 GIANT XTC 1 Hydralisk Disc
07 GIANT XTC 2 Hydraulisk Disc
2008 GIANT Terrago 1 Hydraulisk Disc
2008 GIANT XTC 2 Hydraulisk Disc
07 GIANT XTC 4 Hydraulisk Disc
man kan desværre ikke linke direkte til dem..

Men hvad er jeres vurdering af dem? er de prisen værd? og kan de betale sig at købe den til 7000 fremfor den til 5000?
og altså, jeg bruger min cykel rimelig hårdt, og kører meget i skov og andet lignende terræn.
på forhånd tak (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af cykel - første gang...
  • #1   28. nov 2007 jeg ville forslå giant stp 1 eller stp zero...

• #2   28. nov 2007 okay ja, det var specielt sådan noget som gear'erne jeg tænkte på.. for jeg synes tit det er noget der har drillet ved mine tidligere cykler, men der er altså meget forskel på LX og XT?
    og hvad sådan ellers? er det nogle fine cykler? eller er der nogle der har nogle helt andre bud?

• #3   29. nov 2007 okay, men er det ikke næsten den eneste forskel på den til 5000 og den til 7000? er XT så 2000 værd? eller er der andre ting der er meget bedre ved den til 7000?
    og undskyld alle spørgsmålene, jeg er ny indenfor det her cykel noget, og jeg gider bare ikke bruge en masse penge på noget ikke så godt noget..

• #4   29. nov 2007 okay, og altså "hårdt" er kan jo være mange ting, men på mine tidligere cykler, har jeg engang prøvet at mit stel simpelthen knækkede under noget hårdt kørsel i skoven, så jeg tror da jeg vil overveje den til 7000
    men mange tak fordi du gad kigge på det (:

• #5   29. nov 2007 Prøv at kigge lidt i bla. Tyskland. Der kan du få endnu mere for 7000 kr. Kig bla. på Canyon.

• #6   29. nov 2007 Markus: tja, jeg kom ud over et lille hop, og bum, så brækkede mit stel simpelthen... oppe omkring forgaflen, det gjorde lidt ondt kan jeg tilføje.
    hm okay, har du nogle bud på en "lidt" bedre cykel til 7000?

Henrik: tyskland? har du nogle hjemmesider? jeg er jo som sagt ny indenfor området..

• #7   4. dec 2007 ikke flere der har noget at sige?

Kommentér på:
Køb af cykel - første gang...

Annonce