mtb cykelfarve {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har denne mtb
http://www.cykelgalleri.dk/galleri/17579-cannondale_f900sx
jeg skal have et nyt hjulsæt om det er hvidt eller sort er lige meget da prisen er den samme. jeg tænkte et hvidt sæt med cremefarvede hjul kunne være fedt engang når cyklen er malet om.
så er det jeg tænker at en omlakering med klistermærker det kan jeg klare for ca 500kr hvis jeg selv maler den og køber mærker ved wanit.co.uk men hvad farve skal den være??? Her må I gerne byde ind
jeg tænkte hvis muligt så hvide følge og chreme dæk, enkelte eger i lilla og lilla yderkabler. den kunne også være holdt i en antracitgrå og med sorte klistermærker hvor der står cannondale og evt yderkabler i rød, grøn, orange eller blå for at pimpe den lidt. Jeg vil egentlig gerne have dette på plads inden jeg vælge farve på hjulsættet. nb den bruges egentlig kun til og fra arbejde som giver ca 2 km hver vej.
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 807
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 2 Svar: 86
Mvh Kasper
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Cykler: 9 Emner: 13 Svar: 459
Mht hjul ville jeg klart tage sorte..
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 15 Cykler: 1 Emner: 66 Svar: 176
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 15 Cykler: 1 Emner: 66 Svar: 176
i første omgang kan det godt være jeg skal prøve mig med et bedre dæk på cyklen end det jeg har haft cykelhandleren til at prøve at montere. fælgen er en 559*19 så skulle der ikke kunne sættes et 26 tommer dæk på med bredde på 1,75. Jeg har brugt dæk fra biltema med kanttråd, men skal siges jeg aldrig tidligere har oplevet den slags problemer
mtb cykelfarve