1.415 visninger
|
Oprettet:
Trial Cykel {{forumTopicSubject}}
Hej vil lige høre jeres mening,
Jeg har gået til BMX i 10 år og stoppede i nogle år, og nu har jeg lyst til at lege lidt på cykel igen. så havde jeg tænkt mig at skaffe en Trial cykel, for at komme til at lege på en anden måde end jeg har gjort før så vil lige høre hvad i vil mene jeg skal købe som en god start cykel for at finde ud af om det er mig
På forhånd tak gutter
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Cykler: 5 Emner: 3 Svar: 40
Mht. mærker ville jeg holde mig til noget Echo eller Monty. Inspired er også en fed cykel, men det er mest 24" street trial de gør i.
Specielt Echo har fede cykler til prisen, som er godt udstyret
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 6
jul 2014
http://www.trialaction-shop.dk/venstre-menu/cykel/cykler/onza-tyke-20-orange.html
nov 2008
Følger: 1 Svar: 2
feb 2006
Det er en udemærket begyndercykel, men hvis du vil have den optimale start havde jeg valgt at ofre lidt mere og få en cykel du kan have i noget længere tid. Eksempelvis er den Echo her en super lækker cykel! http://www.trialaction-shop.dk/top-menu/echo/echo-bike-20-tr.html
Men hvis det skal være mere prisbevidst er den Onza du selv nævner også udemærket
Rory... Der er stor forskel på trail og trial.
jul 2014
Men er det fint nok til en start med de standarte bremser fra echo for det var lidt dyrt at få hydraulik på til en cykel jeg skal starte ud på så håbede de standarte var gode nok ?
feb 2006
Der er skam hydrauliske skivebremser på den cykel du linker til, det er bare Echo egen bremse og ikke en anden fabrikant
jul 2014
feb 2006
- de bedste bremser til trial er stadigvæk Hope Mono, men det er også en helt anden pris end Echos. Til prisen får du ikke meget bedre (;
Trial Cykel