{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke MTB dæk?
  • #1   10. jul 2014 Personlig erfaring, så synes jeg schwalbes EVO dæk er mere holdbare, hvis der blot køres i skoven.
    På performance udgaven oplevede jeg at knupperne over tid revnede og blev "hevet" af, frem for slidt.
    Dette har været anderledes på de par EVO udgaver jeg har kørt med, og er i stedet blevet slidt ned.
    Slid på evo dæk forestiller jeg mig er højere på asfalt kontra skov, da det er en blødere compound.

Ville ikke være bange for at købe netop det omtalte dæk i evo udgaven med henblik på holdbarhed smiley

• #2   10. jul 2014 syntes bare at evo udgaven mister grebet i sving det gjorde den ihvertfald på min gamle cykel smiley spørgsmålet er om man skal prøve et andet mærke en schwalbe

• #3   10. jul 2014 Der kan jeg ikke være behjælpelig desværre.
    Har indtil nu været tilfreds med schwalbe evo til XC.

• #4   10. jul 2014 Ved ikke hvordan Conti ligger vægtmæssigt ift Schwalbes - men jeg er i hver fald godt tilfreds med mit X-King foran i kombi med mit Maxxis Cross Mark i bag smiley

• #5   11. jul 2014 Kører med Halo Knobler. Om de kan fåes i 27.5" ved jeg ikke. Jeg ved dog kun de er forrygende i alle vejrforhold og underlag. speciel i mudder og løse sten.
    http://www.chainreactioncycles.com/dk/en/halo-knobbler-26in-tyre/rp-prod12384

• #6   11. jul 2014 Det kan være, at jeg bare er uheldig; men jeg har væsentlig flere punkteringer med mine nye Schwalbe (Nobby Nic/Rocket Ron) dæk, end jeg havde med mine Specialized dæk (Purgatory/Ground Control). Desuden føltes Specialized´nerne somom de havde bedre fat, igen min subjektive vurdering; men check da Purgatory/Ground Control ud, og se om de kunne være noget for dig smiley

Kommentér på:
Hvilke MTB dæk?

Annonce