Hjælp til valg af cykel {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg er ny her inde og ville gerne spørge jer om nogen spørgsmål til valg af en cykel
Pt har jeg en gammel havelåge af en mtb fra haraldnyborg der ikke kan mere ville gerne have en racercykel da jeg har en fornemmelse om at den må være nemmer at køre længer på da modstanden fra dæk til vej nok er anderledes med de tynde dæk
Har set på 2 brugte en Everton og en Lotus men kender ikke til cykler kunne forestille mig der er stor forskel på mærkerne som på biler
Er der nogen der kender de 2 mærker er begge 2 ældre cykler da jeg pt er uden arbejde er der ikke så mange penge til en cykel
Hvor høj skal jeg have sådan en cykel et ca 185
Håber nogen kan hjælpe lidt har vedhæftet 2 billeder de er ikke for gode
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
Nu har du ikke givet noget info om delene, og dermed er det meget svært at vurdere, da billederne ikke giver meget mulighed for at vurdere noget...
Men det er gamle, tunge cykler, og i hvert fald den nederste er med stel-skiftere, de kan være rigtig fine som hverdagscykler, men du skal ikke give mange basører efter dem...
jun 2014
Følger: 1 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 13
jun 2014
jun 2014
jun 2014
racercykel årg 1996 str 57,shimaho RSX system 14 gear. 28"
og den lille
28 tommer hjul, 60 cm stel, , 12 gear
okt 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 674
Men så igen, i den prisklasse får du ikke en rigtig racer, men du kan få en helt ok cykel.. Gå efter den, der er i bedst stand, mht. sliddele, rust osv. og så pres den nogen hundrede kroner...
jun 2014
Men hvad med kvalitet er det nogen ok mærker eller er det discount cykler
jun 2014
jun 2014
Hjælp til valg af cykel