{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.768 visninger | Oprettet:

Cypern - mtb eller racer {{forumTopicSubject}}

Hej CG.
Sommerferien går til Ayia Napa på Cypern. Der er heldigvis plads til en cykel på flyveren, men hvilken skal jeg vælge.
Er der bjerge inden for kort afstand, single track eller hvilke muligheder er der på den østlige del af øen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cypern - mtb eller racer
  • #1   30. maj 2014 Hej Jakob! Har selv besøgt Cypern de sidste 8 år og har altid på nær en enkelt gang boet i Ayia napa! Har aldrig selv haft plads til en cykel på den Airbus 320 jeg har fløjet med! Og jeg ville vælge mtb hvis jeg var dig! Asfalten omkring Ayia napa er lidt grovkornet! Og ka´ ikke lige huske jeg har set en racercykel dernede! Men selv lejer jeg mtb dernede da udvalget er stort og selvom det ikke er super high end modeller med carbonstel er der rig mulighed for at finde nogle mellemfede mtb som kan klarer terrænet! Vid at bjergveje og bumpede stier på øen er endog meget hårdt ved grejet og jeg ville aldrig byde min egen Bianchi JAB 7300 dette landskab! Afhængig af hvornår du ska´ afsted kan du også opleve op til 40 grader! Der er en rimelig cykelsti hele vejen gennem Ayia napa og jeg tror du vil få langt mere glæde ved mtb´en! Tager selv derned her d. 23 i næste måned! Og jeg igen en mtb dernede...!!! ;-)))) Go´ tur!

• #2   31. maj 2014 Jeg er gift med en cypriot på 14ende år og har været der nede en del gange med mtb. Der bliver kørt rigtig meget landevej dernede men jeg ville klart anbefale mtb i bjergene da det er for varmt at køre landevej i sommer perioden. De har en god DH sene dernede med spor ikke langt fra Ayia napa. Der er også rigtig fede single Trails på troodos bjerget men det er bedst at køre med et af guide firmaerne, jeg kan anbefale mountainbikecyprus.com. Lidt dyrt men god service og dygtige ryttere. På grund af varmen kører de lokale ikke særligt meget i juni til august men hvis du søger på pinkbike kan du få kontakt til de lokale og høre on nogle er friske på at vise lidt rundt. Ellers søg på willer som er min profil på pinkbike så er der lidt billeder som giver lidt indtryk af hvad du kan forvente.

God tur

Kommentér på:
Cypern - mtb eller racer

Annonce