45 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvilken saddel er"
Hvilken Selle Italia Saddel ?
Hej Knækkede desværre min carbon saddel idag så er på udkig efter en ny men hvad for en saddel skal jeg vælge der er mange forskellige Selle Italia carbon sadler . den jeg havde før var "rå carbon" ...
Hej Knækkede desværre min carbon saddel idag så er på udkig efter en ny men hvad for en saddel skal jeg vælge der er mange forskellige Selle Italia carbon sadler . den jeg havde før var "rå carbon" ...
Skrevet af: Jakob T - 2. mar 2012
Saddel
Halli halløj. Nu skal jeg bruge jeres hjælp... igen Hvilken saddel skal jeg vælge? Fizik Gobi vss. Specialized Phenom Sepc er 10 kroner dyre og 30 gram lettere, men jeg er i tvivl om hvilken ...
Halli halløj. Nu skal jeg bruge jeres hjælp... igen Hvilken saddel skal jeg vælge? Fizik Gobi vss. Specialized Phenom Sepc er 10 kroner dyre og 30 gram lettere, men jeg er i tvivl om hvilken ...
Skrevet af: Thor - 1. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Moving out cleaning 800 kr.
- Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
- Hanging curtains 800 kr.
- Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
- Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
- Samle børnemøbler 550 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hvilken saddel er dette på billedet?