{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fox eller RockShox?
  • #2   19. okt 2013 Så har du åbenbart ikke seet nok DH cykler for der er da absolut masser af dem der køre med RS Boxxer.

• #3   19. okt 2013 Har haft en del forskellige RS gafler og en enkelt Fox F32 RLC, har altid været tilfreds med hvordan mine RS gafler har virket, Fox' blev jeg aldrig rigtig glad for. Nu har jeg en Sid med brain og den køre perfekt.
    Jeg er ville nok vælge den Sid wc.

• #4   19. okt 2013 Der er squ da mange DH cykler der har RS?

• #6   19. okt 2013 "Alle dyre cykler er næsten altid født med fox"

Sku vi nu ik liiiige

• #7   19. okt 2013 Synes personligt Fox er et fedt mærke men også lidt hypet.
    Uanset hvad går du ikke helt galt i skove med de to gafler.
    Angående den med at dyre cykler er født med Fox og at de fleste downhill cykler kører med Fox smiley
    Lidt tyndt argument. Hvis du fulgte bare en smule med i DH ville du vide at klart størstedelen kører med Boxxer.
    Et godt eksempel er RedBull Rampage. En Rytter som Brandon Semenuk kunne til enhver tid få smidt hvilket som helst udstyr smidt i hovedet. Incl. Fox dæmpere. Alligevel vælger han at køre RS Boxxer foran og RS Vivid Air bag.
    Der findes ikke noget endeligt faktum omkring hvilket mærke der er bedst. Tag det der gir dig lyst til at komme i skoven, og det der føles bedst.

• Peder P
    Peder P Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 166
    #8   19. okt 2013 Jeg tror måske også lidt at vægten af rytteren skal tages i betragning. De RS gafler jeg har kørt med og kører med nu flexer lidt mere end Fox gafler, men føles til gengæld mere lineære i vandring (samme modstand på hele gaffelbenet) og er mere simple i opsætning. Men med de to du linker til, er det kun en smagssag vil jeg tro. Det er jo toppen af poppen.

Jeg havde taget RS smiley

• #9   19. okt 2013 Enig med sidst nævnte...!
    Det er en smagssag!!

• #10   19. okt 2013 Takker for svarene.. Tror jeg ender med en RS. Jeg kan bedre lide den lockout. Åben eller lukket..;-) har ikke erfaring med Fox og deres 3 forskellige indstillinger.

• #12   20. okt 2013 Ole B: Ja man skal passe på med at komme med personlige meninger baseret på personlige tanker og erfaringer eller observationer herinde =) det får man hug for!

Jeg har aldrig selv kørt på en Fox, så jeg aner intet om dem erfarings mæssigt, men har tidligere læst at de skulle være det mærke med stiveste gafler. (udover Lefty)

• #13   20. okt 2013 (Dette var endeligt en meget useriøs besvarelse, men håber alligevel at du kan bruge det!)
    Så kom nu ind i kampen og læs hvad der står ......eller find jer en staveplade!

^^^^ Fedt man!!!

• #14   20. okt 2013 Det er sku lidt ligesom om man er til BMW eller Mercedes . Syntes ikke man kan sige hvad er bedst

Kommentér på:
Fox eller RockShox?

Annonce