1.372 visninger
|
Oprettet:
Skærm til 28x2.15 dæk? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har nu googlet som en sindsyg og læst hist og her, i et forsøg på at finde nogle pæne skærme (Gerne nogle curved) som kan monteres, efter behov, på min fixie/mtb.
Der sidder Schwalbe Big Apple 28 x 2.15 på, og jeg kunne godt tænke mig nogle skærme ala SKS eller Hebie, men de er bare ikke brede nok, dem jeg finder!
Er der nogle der måske ved noget, kender et sted hvor jeg muligvis ikke har kigget el.l.? Det er ved at drive mig til vanvid, og jeg nægter simpelthen at køre når der er vådt, uden skærme. Så hellere bilen, men det kommer der jo ikke meget motion ud af
feb 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 57
mar 2009
Følger: 17 Følgere: 18 Cykler: 6 Emner: 10 Svar: 320
sep 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
nicolai s, du forstod tydeligvis ikke mit spørgsmål, eller så valgte du at ignorere det, men godt forsøg.
mar 2009
sep 2013
En anden gang, så hold dig til emnet, i stedet for at prøve at hælde dine personlige meninger ned over trådstarters hoved. Der er ingen som har spurgt dig, eller nogen andre, om deres personlige smag til skærme. Den beslutning ER blevet taget, men det kan du så tydeligvis ikke helt overskue at forstå, desværre.
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
De billige plast 'flapper' til at sætte under sadlen holder bare ikke til mere end 2mins i regn
mar 2009
sep 2013
Gustav, jeg har fundet et sæt der passer, lavet til MTB. Nu skal jeg bare i gang med at lave mine egne beslag, da de ikke helt fungerer på mit stel, som ikke har noget øje eller andet til formålet - Så har jeg da noget at lave på værkstedet
Skærm til 28x2.15 dæk?