{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Scott Aspect 930"
Valg af MTB - Scott / Trek
Hej Cykel Galleri. Der er en som har lånt min cykel uden at leverer den tilbage. Jeg er så på udkig efter en ny MTB. Jeg har 7734 kr, at gøre godt med. De skal bruges hos Fribikeshop grundet ...
Hej Cykel Galleri. Der er en som har lånt min cykel uden at leverer den tilbage. Jeg er så på udkig efter en ny MTB. Jeg har 7734 kr, at gøre godt med. De skal bruges hos Fribikeshop grundet ...
Skrevet af: Kristian K - 20. jun 2017
Hvilket skærmsæt til 29" mtb
Hej Nu har jeg fulgt med på siden igennem længere tid og endelig fået oprettet en profil. :-) Købte en Scott Aspect 930 MTB den i torsdags men hvilket skærmsæt skal jeg købe til den da jeg helst v...
Hej Nu har jeg fulgt med på siden igennem længere tid og endelig fået oprettet en profil. :-) Købte en Scott Aspect 930 MTB den i torsdags men hvilket skærmsæt skal jeg købe til den da jeg helst v...
Skrevet af: Morten F - 14. jan 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Moving out cleaning 800 kr.
- Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
- Hanging curtains 800 kr.
- Fjerne tag på carport 2.000 kr.
- Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
- Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Scott Aspect 930 VS Trek Mamba 29