{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styr bredde ?
  • #2   24. jul 2013 jeg mener færdselsloven siger 80cm max.

Hvis du gerne vil prøve dig frem kan du starte med at sætte skiftegreb, bremsegreb og gummi fx 15mm fra enden af styret, og se om det er for bredt der. Herefter kan med 5mm ad gangen flytte greb ud mod enden.
    Jo breddere styret er jo bedre kontrol får du over cyklen på nedkørsler osv.
    Jeg kører selv med 780mm styr på min AM.

En rørskærer er klart det nemmeste at bruge.

• #3   24. jul 2013 Hehe, der er ingen fare for jeg kommer over 800 mm smiley

Men som du siger, at det giver mere kontrol og cyklen, det vil jeg give dig ganske ret i.
    Måske det bare er en tilvænningen der skal til, med bredder styr

• #4   24. jul 2013 hvor bredt er dit styr? som regel er det tilvænning, da et bredere styr giver bedre kontrol og moment smiley da jeg for nogle år siden kørte 26", startede jeg med 58cm styr - i dag har jeg et 70cm på min 29er smiley

• #5   24. jul 2013 loven siger at styret max må være 71cm til gadebrug men der er ingen regler for det til skov og dh

• #6   24. jul 2013 Mikki T - jeg er ret sikker på den siger 700 mm lige ud, men ingen grund til at diskutere over en centimeter.

Tilvænning med bredde styr er vigtigt, ellers går det aldrig. JEg kører med 810 på min All-Mountain, men det er også ret bredt. måske en del overkanten

Jeg har gået fra 580 - 660 - 680 - 762 - og nu 810 mm .. Bredde styre er sjove!

• #7   25. jul 2013 my bad det er rigtigt, det er 700mm sharp. Anyway, du kører i skoven smiley
    men prøv dig frem, evt. også med en kortere frempind for at kompensere for styr bredden. og hvis du ikke vil ud og investere i frempinde og styr kan du altid spørge om du må låne det fra kammerater så du kan prøve dig frem.

Kommentér på:
styr bredde ?

Annonce