604 visninger
|
Oprettet:
Sjælland rundt {{forumTopicSubject}}
Jeg vandt sq lige to startnumre til Sjælland rundt på lørdag, på facebook. 297 km. Puha det bliver en ordenlig omgang, min længste tur til dato, er 106 km:-). Jeg skal have kæresten med rundt, som kun har 2 måneders cykling i benene og en længste tur til dato på 64 km. Vi regnede absolut ikke med at vi skulle være de heldige vindere, da vi for sjovt signede op igår aftes, men det blev vi. Måske er det fordi jeg har fødselsdag i dag:-). Anyway. Er der nogen herinde som har kørt dette løb før og vil dele lidt ud af sine erfaringer med dette?
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 60 Svar: 1.124
Men held og lykke, tror nu nok i skal klare den!
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 6 Emner: 36 Svar: 675
Den gamle gik helt op til Frederikssund, ned til Holbæk, ud mod Kalundborg, ned til Tissø og videre til Skælskør. Derfra til næstved, fakse og så op ad mod køge.
315 km.
Nu kører den modsat rundt ned om stevns og op til Fårevejle .... Frederikssund og Roskilde er skåret fra.
Min hurtigste tid er 10 timer 14 min.
Langsomste 13 timer 38 min.
Jeg har som det mindste trænet 1600 km inden løbet. Typisk ligger jeg på 2500 km inden løbet.
Det gælder om at have reservene iorden, godt humør ... også selvom det kan regne på turen, og så gælder det især om at økonomisere med kræfterne , især de første 150 km ... så kan der gives lidt gas hvis der er energi tilbage.
Lad være med at spille smart, og springe depoter over når i er nybegyndere, få noget godt at spise og varmt at drikke og husk noget ekstra med i lommerne.
Jeg vil ønske jeg rigtig god tur
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 14 Svar: 78
Sjælland rundt