{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bikefit
  • #1   20. jun 2013 Det er muligt at jeg er lidt konservativ her, men min holdning er; føler du dig vel tilpas på cyklen, uden gener eller gentagende skavanker, så er bikefit nok ikke der du henter mest. Idag tilbyder rigtig mange bikefit og der er nærmest gået lidt "sport" i det. Det er mit indtryk at de fleste der får lavet bikefit er dem over 35-40år, som ikke køre særlig meget og synes at cykling gør ubehageligt ondt flere steder. Tvivler på at det er særlig udbredt blandt A, B og C rytterne.

MEN... Hvem ved, om nogle år sidder jeg måske selv i et bikefit lokale med tæppet trukket for og får justeret nogle millimeter fordi det gør ondt.

• #2   20. jun 2013 Sjovt du spørger. Min lillebror er netop til det nu hos WeBike i Odense smiley
    - Han har så også haft store problemer med knæene og håber på, det kan hjælpe lidt på det.

• #3   20. jun 2013 Mit eneste problem med bikefit er prisen!

2500'ish kr for en times bikefit er jo helt i hampen.

• #4   20. jun 2013 Jeg brugte den her for at se om jeg var helt ved siden af.
    Og det koster ikke noget smiley

http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO&INTRO_LINK=NOREDIR

• #5   20. jun 2013 Hej, jeg har fået lavet et bikefit ved Jensen cykler Århus, og jeg er rigtig glad for det, fordi jeg fik en anden saddel som passer til bagdel, og så har jeg også fået nogle såler der passer til mine fødder. Det har gjort at jeg kan sidder længere tid på cyklen, uden at få ondt i ryg. Og så fik jeg afvide at de nye såle skulle skåne mine knær på længere sigt!
    Så jeg synes at det er godt givet ud! smiley

• #6   20. jun 2013 Jeg fik lavet en bikefit hos thansen, og har været meget glad for det.
    Var først meget skeptisk, men efter eksperternes råd endte jeg med den rigtige cykel...

profilbillede
Kommentér på:
Bikefit

Annonce