{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mtb shorts
  • #1   8. jun 2013 Har et par alm cykelshorts med puder inderst og så et par baggy uden puder udover smiley
    Har kørt med et par baggy MED puder og så droppet de almindelige cykelshorts, og det var for at sige det pænt noget møg, puderne sad helt forkert hele tiden..

Fordele ved baggy, i hvert fald mine er at de er super vandafvisende, virkelig dejligt når man kører i vådt føre.. Og så er der lommer i, meget rart lige at have telefon og multitool med på de små ture hvor man ikke har taske med!
    Ved ikke rigtigt om der er nogle ulemper, det skulle da lige være den beskedne vægt..

• #3   8. jun 2013 kører med alm cykelshorts m. pude inderst og baggy yderst, det er rart hvis man har taget bilen ud til et spor at man bare kan smide de yderste og så er man "ren" smiley og så er de super vand/mudderafvisende.
    har nogle fra FOX.

• #4   8. jun 2013 Køre med et par Endura MT500 knickers og så med et par Endura Singletrack baggies uden på.

• #5   8. jun 2013 Alm. cykel shorts.

Jeg har kørt med baggy, men syntes de er mere i vejen end de gavner.

Skulle jeg invistere i "baggy's" så havde det været GORE's som er en hybrid imellem shorts med pude og baggy's hvor puden er syet ind i selve baggy shorten. (ikke 2 delt)

• #6   10. jun 2013 Jeg kører, som flere andre, med "almindelige" bib shorts med pude inderst og så et par baggy udover. Jeg har et par Endura Downhill som jeg er vildt glad for.
    ( http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/clothing/shorts/baggy/1341326371655-y8jng55oaufo-670-75.jpg )

Jeg har længe kørt i bib-shorts og var lidt træt af det "stramme" look. Så det er egentlig mest derfor, og har bestemt ikke fortrudt det.

På andre cykelforums hvor jeg skrev om disse shorts, var der en del der mente at puuuhaaaa det var alt for downhill-agtigt at køre med og det kunne man bare ikke.

Men i skoven får jeg tit kommentarer på dem, især fra de "modne" mtb-ryttere, som synes de er fede, og siger at de selv er trætte af at være sådan nogle "latex-ryttere" smiley

Jeg synes det "stramme" look er fint nok, men passer bedre på landevejen som tidligere nævnt! smiley

Kommentér på:
Mtb shorts

Annonce