{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

CeCon
CeCon
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 37

Canyon eller Cube 29" {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har fundet frem til to MTB som jeg er interesseret i men kan ikke helt finde ud af hvor man får mest for pengene. Cuben har jeg jo mulighed for at prøve inden evt køb. Det har jeg jo desværre ikke ved Canyon.

Det drejer sig om disse til cykler.

http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3020

(link fjernet)

Tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon eller Cube 29"
  • #1   23. maj 2013 har ladet mig fortælle at canyon har et showroom i randers som har åben ved aftale, hvorvidt det er rigtigt aner jeg ikke noget om. Og hvis det er rigtigt, så har de jo nok heller ikke fuldt program af cyklerne, men mon ikke de vil have en carbon 29?

Men du kan da prøve og ringe til dem og høre https://www.canyon.com/_dk/about_us/contact.html

• #2   23. maj 2013 Canyon har et showroom i Randers.
    Selv havde jeg taget Canyon.

• Kenn H
    Kenn H Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #3   23. maj 2013 Der er 3 dage rundt om i dk hvor Canyon viser deres cykler frem
    http://live-erleben.blog.canyon.com/?p=5479&lang=dk

• CeCon
    CeCon Tilmeldt:
    aug 2008

#4   23. maj 2013 Jeg kan kun læse mig til at deres Showroom er i Tyskland? Må også sige at jeg hælder nok mest til Canyon pt.

• CeCon
    CeCon Tilmeldt:
    aug 2008

#5   23. maj 2013 Jamen det lyder jo ikke dårligt så.

• #6   23. maj 2013 Ja, de vejer jo det samme smiley Jeg villle vælge Canyon. Den er efter min mening bedre udstyret. Du får en SID gaffel med remote lock out, hvilket Fox'en ikke har og den er også marginalt tungere. Om man generelt er til Fox eller Rock Shox er måske lidt en religionssag. Det samme vil jeg sige om Sram vs. Shimano. Nogen vil foretrække XT frem for SRAM X9. Det vil jeg afgjort ikke. Jeg synes skiftekvaliteten er langt bedre på SRAM og synes også bedre om design/finish - men igen: Det er en smags sag. Vigtigst er at Cube'en er udstyret med 3x10, hvor Canyon kommer med et 2x10 setup, som jeg langt vil foretrække. Fordelene ved 2x10 er efter min mening så udtalte at 3x10 er et rent no go. Hjulene vil jeg tro er ca. same same hvad angår kvalitet og vægt. DT hjulene på Cuben må være et OEM-hjul, for jeg kan ikke finde mange oplysninger om dem. Sidst men ikke mindst synes jeg at Canyon'en er flottest smiley

• #7   23. maj 2013 Tæt på samme udstyr.
    Men ud og prøv. Tag den du sidder bedst på.
    Jeg sidder f.eks ikke ret godt på Cubes 29" modeller. Det er der sikkert andre der gør.
    Jeg synes at geometrien skal afgøre.
    Måske hverken Canyon eller Cube passer dig.
    Geometrien kan sikkert rettes til med div. frempinde, sadelpinde etc.

• #8   23. maj 2013 Canyon har en stand + Demo cykler med til Rold 24timers løbet her i weekenden!

Se evt mere på rold24race.dk

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #9   23. maj 2013 Bemærk lang leverings til fra Canyon!

• #10   23. maj 2013 Har haft en Cube Reaction gtc 29 og var ikke videre imponeret. Glad og stoked over den var så fed, men kunne jeg gøre om havde jeg valgt Canyon'en.

Kommentér på:
Canyon eller Cube 29"

Annonce