{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremser larmer
  • #1   12. maj 2013 Det er sikkert bare vand på klodserne, giv dem en ordentlig opbremsning så de bliver varme, så fordamper vandet smiley

Hvis du har kørt meget i mudder kan de også være slidt ned allerede.

Når du en gang skal skifte kan jeg anbefale Swissstop, de larmer MEGET sjældent, holder længe og bremser rigtig godt. smiley

• Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 3
    #2   12. maj 2013 Hvis dine bremser er slidt ned efter to gange i skoven, så er det godt nok ringe kvalitet da. Er det fordi de piver? Kan de nemt gøre hvis der sidder skidt i dem, mine gør det som regel på vej hjem efter en tur i skoven. Larme gør de undervejs hvis som N_K skriver kommer vand/mudder på, men det går over smiley

• #3   12. maj 2013 Martin O
    Monter du dig et par organiske bremseklodser og tag en rute fyldt med mudder - så vil jeg godt garantere dig du kan nå, at slide dem ned inden for 3-4 timer smiley

• #4   12. maj 2013 Tak for svarene, første tur var dog i regnvejr, så kunne da godt ske de er slidt op, må jeg lige få tjekket op på. smiley

• #5   12. maj 2013 Ja, hvis klodserne ikke er bremset til, kan de hurtigt forsvinde i regnvejr...

• #6   12. maj 2013 Martin O
    Som de andre siger, et par klodser kan sagtens ryge på meget kort tid, det er hvis man ikke har fået bremset bremsefladen "ru" eller "hård" inden man giver den mudder som fungerer som sandpapir.

• #7   12. maj 2013 Så vi er ude i at jeg skal investere i et par nye klodser ?

• #8   12. maj 2013 http://www.bikein.dk/swissstop-disc-26-mtb-bremseklodser.html

Er det dem her du snakker om N_K ?

• Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 3
    #10   13. maj 2013 Ok, har ikke haft problemer med sliddet på mine bremseklodser på grund af mudder, som der ellers er rigeligt af her i Norge for tiden. Men har dog kørt bremserklodserne og skiver ind, men ja en rens af klodserne hjælper nok lidt på problemet og ellers er det jo til at se om de er slidt ned smiley

Kommentér på:
Bremser larmer

Annonce