{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.424 visninger | Oprettet:

Thomas K
Thomas K
Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 1

Cykelstativ med nummerplade på anden bil {{forumTopicSubject}}

Umiddelbart tror jeg ikke det er lovligt, men er der nogen der kan sige mig om jeg kan bruge mit Thule cykelstativ på min kammerats bil? Vi vil gerne ned til Rold Skov og køre og skal have en tredje cykel bag i hans Volvo. Jeg tænker at jeg får en bøde da jeg ejer nummerpladen?!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelstativ med nummerplade på anden bil
  • #2   3. maj 2013 Ja det tror jeg ikke er verdens bedste ide. Men er nummerpladen på bilen og holderen sat uhjælpeligt fast fordi er det ikke bare at flytte pladen fra bilen om på holderen. Heller ikke lovligt men er sikker på at politiet hellere ser den løsning frem for den anden ihvertfald.

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    feb 2013

Cykler: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   3. maj 2013 Tak for bekræftelsen :o) Rigtig god weekend

• #4   3. maj 2013 Bare tag den bæreste nummerplade fra bilen og sæt ned på cykelstativet smiley

• #5   3. maj 2013 Nikolaj N.
    Nej det er ikke lovligt. Da en bil, og det er selve bilen skal have 2 nr.plader
    Det koster 150 kr at få en 3 nr.plade og kan bestilles via skat,dk med nemid.

• #6   3. maj 2013 Jeg tvivler på at det er en god ide at tage bilens bagerste nummerplade og sætte på stativet.. Tror bare du for en bøde for manglende nummerplade på bilen så smiley
    - så som de andre skriver. Brug de 150,- på en ekstra nummerplade.

• #7   3. maj 2013 Har kørt til italien med en nummerplade på bilen hvor den anden sad på cykelstativet så det gør de ikke noget ved da man alligevel ikke kan se den på bilen fra cykler smiley

• #9   3. maj 2013 Nej de gør heller ikke noget ved en sprit-billist der ikke bliver opdaget.
    Fordi du ikke blev stoppet på en tur til italien er jo på ingen måde det samme som at sige de ikke gør noget ved det. Bliver du stoppet så skal der sgu nok falde en bøde for det.

Kommentér på:
Cykelstativ med nummerplade på anden bil

Annonce