1.139 visninger
|
Oprettet:
str på cykelsko {{forumTopicSubject}}
jeg vil bare høre hvad str man skal gå efter når man køber cykelsko er det en str mere eller mindre end sine hverdags sko
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Cykler: 3 Emner: 18 Svar: 798
Jeg måtte prøve 4 forskellige mærker inden jeg fandt en der passede fordi jeg (åbenbart) har en bred fod
Og eftersom en cykelsko er designet til at være stiv er der ikke rigtig noget der giver sig hvis du får fat i en der ikke passer dig
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 38 Svar: 222
Jeg bruger normalt 43.. Købte et par shimano online ved cykelgear i 44.. De var en anelse for lille, så vi kørte op og byttede dem problemfrit.. Det er utrolig svært at forudsige hvilken sko der passer til dig og ikke mindst hvilken størrelse
jul 2012
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 59 Svar: 1.341
Men du er nød til ind og prøve der er stor forskel fra producent til producent, hvor lange og brede deres sko er. Og når du nu har været inde i en butik og brugt deres tid på at finde en sko der passer så handler du også i den butik hvis de har en sko du er glad for og ikke bestiller den over nettet bagefter.
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Cykler: 3 Emner: 12 Svar: 179
Til gengæld prøvede jeg nogle Bontrager sko, som jeg slet ikke kunne lukke. Jeg har en bred fod med en høj vrist, og selvom Bontrager skoen ellers passede, var velcro remmene simpelthen ikke lange nok til at de kunne lukkes!!! Så jeg kan kun tilslutte mig meningerne om, at cykelsko skal prøves på, for vores fødder er alle forskellige, og cykelskoene ligeså.
str på cykelsko