{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Cykeltur til Italien {{forumTopicSubject}}

Hej CG
Jeg cykler til nord Italien (Ligurien) til sommer. Det er min første lange rejse på cykel og jeg glæder mig enormt. Jeg cykler alene og har 4 uger at gøre godt med.
Jeg cykler på en modificeret Bianchi Cykel C-Sport Cross 2.
Jeg søger noget erfaring og generel information fra jer som har cyklet lange ruter før. Hvad fungerer godt?
Hvad fungerer skidt?
Hvilke overraskelser kan jeg forvente på min tur?
Skal jeg være bekymret for noget specielt?
Hvilke udstyr kan i anbefale osv?
Hvilke GPS apps/tjenester brugte i?
Al viden og sparring er værdsat!

Jeg har kun 2 store bekymringer for turen.
1. Hvordan låser/sikrer jeg mine cykeltasker/panniers, når jeg fks: er inde og handle, på toilet osv.
2. At få nok mad og næring undervejs. Hvilke lette retter eller snacks er optimale på sådan en cykeltur?

Skriv endelig for yderligere information smiley

Vh
Marcus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cykeltur til Italien
  • #1   10. jul 2023 Hej
    desværre ser jeg din besked først nu men;
    1. Hvordan låser/sikrer jeg mine cykeltasker/panniers,
    Wirelås eller små hængelåse, der findes wirelås med alarm både til cyklen men også bagage. De sælges også i lufthavne.

    2. At få nok mad og næring undervejs. Hvilke lette retter eller snacks er optimale på sådan en cykeltur?
    Druesukker og energi bare / Müslibar / Energi drik eller kaffee smiley Rigtigt god tur.


  • #2   10. jul 2023 I øvrigt ned igennem tyskland vil jeg varmt anbefale at følge langs med de store floder sydpå dels fordi der er altid flat omkring dem og mange steder er der cykelstier langs med floderne. I Alperne vil jeg foretrække toget igennem tunnelerne på korte distancer fremfor at krydse bjergpas og det sparer man også en masse tid med og igen følg vand løb.

  • #3   10. aug 2023 Hvordan gik turen? smiley

Kommentér på:
Cykeltur til Italien

Annonce