{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ophængning af mtb?
  • #1   11. apr 2013 Det er der mange meninger omkring - tag denne så slipper du helt for at tænke på det: http://www.cykelgear.dk/tilbehor/ophaeng/cykelophaeng-til-vaeg - bruger selv disse og det fungere super godt, ihvertfald for mig smiley

• #2   11. apr 2013 Mine bremser hænger lidt efter en times tid i bilen (den ligger i bagagerummet), men ved ikke hvis den hænger.. Ville selv vælge en løsning hvor den hang vandret smiley

• #3   11. apr 2013 Okay.. Det bliver nok bare et par kroge i loftet.. Det gav bare lidt ekstra plads hvis den kunne hænge i forhjulet i hjørnet..

• #4   11. apr 2013 I princippet ja, så vil olien i både dæmper og væsken fra bremserne løbe den forkerte vej.

Med dæmperen vil det være faldet på plads efter de første 3 bump.
    Bremserne ville også meget hurtigt falde på plads. (så fremt de er udluftet 100%, burde du slet ikke oplevere problemer)

Omvendt, hvis du tager den ned en time før du skal bruge den, eller den hænger bagpå bilen ud til sporet, så er det hele faldet på plads.

Det vil ikke skade nogle af delene overhovedet.

• #5   11. apr 2013 Jeg har min MTB hængende i forhjulet, har aldrig oplevet nogen problemer.

• #6   11. apr 2013 Jeg har min MTB hængende i forhjulet, har aldrig oplevet nogen problemer

• #7   11. apr 2013 Forgaflen ville jeg ikke være bekymret for, da olien ret hurtigt render retur når den bliver taget ned.

Med bremserne derimod, afhænger det vel af om det er bremser med reservoir ?
    Her kunne jeg forestille mig, at der kunne trænge noget luft op igennem slangen, hvis den bliver vendt på en bestemt måde.

Bremser uden reservoir ville jeg overhovedet ikke!!! være nervøs for det eftersom det er et 100% lukket system og der dermed ikke kan komme luft ind på hverken den ene, eller anden led!

• #8   12. apr 2013 min cykel hænger i forhjulet. Har aldrig problemer og ud af de 4-5 måder jeg har haft cykler hængende,så er denne den mest pladsbesparende. Min hænger i forbindelse med en trappe=udnyttelse af spildplads.

Kommentér på:
Ophængning af mtb?

Annonce