{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.375 visninger | Oprettet:

Download af ruter til gps. {{forumTopicSubject}}

Jeg kan som sådan godt finde ud af at downloade ruter og har gjort det før, men det er et stykke tid siden og nu skulle jeg ind og gøre det igen. Skulle have nogle spor ned på min edge 705, men når jeg trykker download skal den bruge et program til at åbne de der gpx filer eller tcx filer med.
Spørgsmålet er hvad det er dor et program jeg skal bruge til det??

håber i kan hjælpe:D

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Download af ruter til gps.
  • #1   2. apr 2013 Jeg bruger GPX filer, og så får man dem bare vist som en streg på kortet.. Du skal ikke åbne filerne, men gemme dem i GPX mappen på din garmin

• #2   2. apr 2013 Jeg har fundet ud af hvordan jeg gør nu:D fandt en anden måde at lægge dem ned på gps'en så det virkede:D

• #3   3. apr 2013 Kunne du evt. fortælle hvordan du gjorde så andre der har samme problem kan finde svaret i denne tråd, bare et forslag så der ikke kommer 10.000 andre tråde om samme emne smiley

• #4   3. apr 2013 jamen gik ind på denne hjemmeside jeg linker til her: http://www.gpsies.com/#10_56.153199138696706_10.224838256835938_mapQuest

Og så søger man bare i det område man nu gerne vil finde en rute og sæt en flueben i den der hedder mountainbike, i mit tilfælde skrev jeg Silkeborg mtb og prøvede og mtb silkeborg. så kom der lidt forskelligt op. og når man har fundet den rute man gerne vil have, skal man skifte fil i den der hedder Track som og så er der en masse af vælge imellem. I mit tilfælde var det den der heddder Garmin Course TCX. Så trykker man på Exporter til garmin GPS. Så kommer der en pop up hvor man skal trykke på den der hedder Send GPSies file to Garmin GPS device. og så skulle den gerne være ovre på din gps:D

god fornøjelse.

Kommentér på:
Download af ruter til gps.

Annonce